• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 28 شهریور 1402
کد مطلب : 203294
+
-

2قربانی در انفجار مهیب گاز

2قربانی در انفجار مهیب گاز

انفجار گاز در خانه‌ای در شادگان استان خوزستان 2خانه را ویران کرد و جان 2نفر را نیز گرفت.به گزارش همشهری، ساعت 9:30دقیقه صبح دیروز (دوشنبه) انفجاری مهیب خیابان پاسداران شادگان و مناطق اطراف آن را لرزاند. به‌دنبال این حادثه شهروندانی که وحشت‌زده به خیابان ریخته بودند با ویرانه‌های 2 خانه که در آنجا قرار داشت مواجه شدند، اما هنوز معلوم نبود که چه بر سر ساکنان2 خانه آمده است.
با حضور نیروهای امدادی و بررسی‌های اولیه مشخص شدکه انفجار گاز در یکی از‌خانه‌ها این حادثه را رقم زده و علاوه بر ویرانی آنجا موجب ویرانی خانه مجاور نیز شده است. اطلاعات به‌دست آمده از نزدیکان ساکنان این دو خانه نشان می‌داد که در این دو خانه حدود 8نفر زندگی می‌کردند اما به درستی معلوم نبود که هنگام وقوع انفجار چند نفر از آنها در خانه حضور داشتند. در این شرایط عملیات نجات شروع شد و امدادگران از همان لحظات اولیه به‌طور تخصصی عملیات آوار‌برداری و جست‌وجوی افرادی را که احتمال داشت در این حادثه زیر آوار گرفتار شده باشند، آغاز کردند. آنها در همان دقایق اولیه موفق شدند دختری 11ساله را که زیر آوار مانده و مصدوم شده بود، نجات دهند. در ادامه این عملیات مصدوم دیگری نیز نجات یافت و در ادامه امدادگران پیکرهای بی‌جان زنی 40ساله و مردی 38ساله را که زیر آوار جان خود را از دست داده بودند، کشف کردند.
از سوی دیگر به‌دنبال وقوع این حادثه رئیس دادگستری به همراه دادستان شادگان در محل حادثه حضور یافتند و ضمن بررسی ابعاد این حادثه، دستورهای قضایی لازم برای تعیین علت اصلی حادثه را صادر کردند. پرونده قضایی نیز در این خصوص تشکیل شد. به‌گفته دادستان شادگان با انتقال پیکر قربانیان حادثه به پزشکی قانونی بررسی‌ها برای تعیین علت فوت آنها آغاز شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید