• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 26 شهریور 1402
کد مطلب : 203128
+
-

رکوردهای معنوی و بلوغ ضدانقلاب

یادداشت
رکوردهای معنوی و بلوغ ضدانقلاب

محسن مهدیان؛  مدیرمسئول

یکم؛ با 4میلیون‌و200هزارنفر در راهپیمایی اربعین رکورد زائران ایرانی شکسته شد.
ابتدا بایکوت کردند و بعد هم گفتند این سفرها به‌خاطر غذای مجانی است؛ به‌خاطر وام دولت است و... در نهایت هم گفتند جمعیت همه انقلابی‌ها همین است و نه بیشتر.
دوم؛ سازمان تبلیغات اعلام کرد 14میلیون نفر در راهپیمایی سراسری جاماندگان اربعین شرکت کردند، اما از این هم بالاتر. نظرسنجی همشهری نشان می‌داد 75درصد مردم آرزو داشتند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند. البته این آمار در نظرسنجی اعلامی وزارت علوم 80درصد بود.
سوم؛ آخرین خبر: رکورد زائران امام رئوف شکسته شد و از مرز 5میلیون نفر گذشت.
چهارم؛ و اما روی دیگر رکوردشکنی‌های معنوی، بلوغ ضدانقلاب است. ضدانقلاب امروز فهمیده است برای مبارزه با انقلاب تنها یک راه پیش‌رو دارد و آن‌هم مقابله با دین و اهل‌بیت است.
روزگاری چنین نبود. جوان‌ترها شاید خاطرشان نباشد. در دهه70 بسیاری از کسانی که امروز در لباس ضدانقلاب خارج‌نشینند، در رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی، خبرنگار و یا مدیر رسانه‌ای بودند. آن روزها در لباس دین با انقلاب مقابله می‌کردند.
می‌گفتند مدیریت دینی غیر از ولایت فقیه است. اسلام تنها صراط مستقیم برای رستگاری نیست. قرآن نتیجه کار مشترک خدا و پیامبر است نه وحی. هرکس با هر برداشتی از دین، حق می‌گوید. چه مجاهدت‌ها رقم خورد تا این نقاب بیفتد. و امروز به‌واسطه رشد جامعه مومن ایرانی، دشمن هم به این بلوغ رسیده است که باید شمشیر را از رو بست و از نقاب نفاق خارج شد.
امروز دیگر در لباس دین مقابل انقلاب نیستند بلکه برای مقابله با انقلاب، مقابل دین قرار گرفته‌اند؛ مقابل مردم نیز... مردمی که با انقلاب اسلامی، اسلام را از سر طاقچه برداشتند و به ظهور کشاندند و با همه دشمنی‌ها و موانع به سمت توحید حرکت می‌کنند. این رکورد‌شکنی‌های معنوی را در جریان این حرکت تاریخی ببینید... آن‌وقت معنای امید ایمانی روشن‌تر از گذشته می‌شود.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید