• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
یکشنبه 26 شهریور 1402
کد مطلب : 203114
+
-

جهان مقاومت

حمله سایبری به شبکه ملی راه‌آهن رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری اعلام کردند که گروه انتقام‌جویان سایبری با انتشار اسنادی خبر از حمله سایبری به زیرساخت‌های برق راه‌آهن رژیم صهیونیستی داده است. این گروه (انتقام‌جویان) در کانال تلگرام خود با استناد به اخبار منتشر شده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از سال 2020تاکنون به زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی صهیونیست‌ها نفوذ و حملات متعددی را اجرایی کرده‌اند. آنها تهدید کرده‌اند درصورتی که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود ادامه دهد ضربات مهلک‌تری وارد خواهند کرد.

عربستان در جنگ یمن میانجی نیست
وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا اعلام کرد، هیأت صنعا نه به‌دلیل دعوت عربستان، بلکه با میانجیگری عمان به ریاض سفر کرد. ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در صنعا به سایت خبری المیادین گفت: سفر این هیأت به ریاض برای نشان دادن حسن نیت است. الشامی افزود: عربستان تلاش دارد خود را به ‌عنوان یک میانجی در جنگ یمن معرفی کند، اما هرگز موفق نخواهد شد، زیرا یکی از طرف‌های متجاوز است.

بشار اسد به چین می‌رود
روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داده است که «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه احتمالا در رأس هیأت رسمی کشورش برای سفر به پکن در هفته‌های آینده آماده می‌شود. توسعه روابط دوجانبه بین 2 کشور و نقش چین در کمک به سوریه برای حل بحران اقتصادی‌اش محور گفت‌وگوی رهبران 2 کشور خواهد بود. مقامات سوریه گفتند که این سفر «بسیار مهم» خواهد بود و اسد در یک مراسم رسمی با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین دیدار خواهد کرد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق غزه
ارتش رژیم صهیونیستی یک برج دیده‌بانی مقاومت را در شرق غزه هدف قرار داد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که یک فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی یک سایت نظامی حماس را در جریان شلوغی‌ها و درگیری‌های جمعه در شرق غزه مورد حمله قرار داده است. یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی هم گفت که بمباران سایت نظامی حماس در شرق غزه با هدف ایجاد بازدارندگی انجام شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید