• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 30 خرداد 1397
کد مطلب : 20284
+
-

اورجینال نمی‌فروشیم

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در تب جام جهانی لباس‎های تیم‌های مختلف را به فروش می‌رسانند


لیلا شوقی/ خبرنگار
یکی از موج‌هایی که جام‎‌جهانی هر 4سال یک‌بار به‌وجود می‌آورد، خرید و تهیه لباس تیم‌های ورزشی مختلفی است که در جام جهانی حضور دارند. محمدصادق درخشنده جوان 24ساله‎ای که 7سالی می‌شود مدیریت یکی از فروشگاه‌های آنلاین فروش لوازم ورزشی را برعهده دارد معتقد است یکی از زمان‌های اوج خرید محصولات‌شان همین دوره برگزاری جام جهانی است.



لباس‌هایی که در فروشگاه شما به فروش می‌رسند، از تولیدی خودتان است؟

لباس‌های تیم ملی ایران، در تولیدی‌های ایران دوخته می‌شود و ما آنها را پخش می‌کنیم. لباس‎های تیم‌های دیگر عموماً خارجی هستند و از تایلند و ویتنام وارد می‌شوند. ما البته آنها را مستقیم از تولیدی‌ها نمی‌خریم، بلکه از کسانی که لباس ‎ها را وارد ایران می‌کنند تهیه و پخش می‌کنیم.



این لباس‎ها اصل(اورجینال)‌اند؟

 نه اورجینال نیستند. طرح اورجینال‌اند. شرکت‌هایی طرح آنها را تولید می‌کنند. این پیراهن ایرانی که در ایران 50تا 100هزار تومان به فروش می‌رسد، روز اول شرکت آدیداس، 600هزار تومان می‌فروخت. لباس‌های اورجینال دیگر هم در همین رده قیمت 600هزار تومان تا 700هزار تومان به فروش می‌رسد. همه مردم ایران نمی‌توانند برای هر لباسی 700هزار تومان هزینه کنند.



مثلاً لباس تیم ملی ایران را به چه قیمتی می‌فروشید؟

یک جنس از لباس هایمان 55هزار تومان و نوع دیگر آن هم 85هزار تومان به فروش می‌رسد.



کدام لباس بیشترین فروش را دارد؟

 هم‌اکنون بعد از لباس اول تیم ملی ایران یعنی لباس سفیدرنگ، لباس دوم تیم پرتغال که یک لباس مشکی‌رنگ است بیشترین فروش را دارد.



قبل از تب جام جهانی چه کار می‌کردید؟

لباس باشگاه‌های دیگر را می‌فروختیم. حالا البته فروش این لباس‎ها خیلی کم شده است. البته لباس‎های تیم‌های خارجی بیشتر به فروش می‌رسند. به‌عنوان مثال ما لباس اورجینال تیم استقلال را هم در فروشگاه‌مان می‌فروشیم. قیمت این لباس هم 300هزار تومان است. از تیم‌های خارجی بیشتر لباس‌های رئال، بارسلونا و چلسی به فروش می‌رسند. لوازم ورزشی در شب عید، اتفاقات ورزشی و جام جهانی بیشترین فروش اینترنتی را دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید