• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
سه شنبه 21 شهریور 1402
کد مطلب : 202830
+
-

نکته بازی/ خب شما از کجا می‌دانی؟

طی چند روز گذشته مهم‌ترین خبر فوتبال ایران مربوط به مصدومیت علیرضا بیرانوند بوده است. گلر پرسپولیس در مسابقه تیم ملی با بلغارستان آسیب دید، بعد گفتند به النصر می‌رسد و مشکلی نیست، بعد از آن به‌طور قطعی اعلام کردند این مسابقه را از دست داده و پرسپولیس بدون او باید به مصاف رونالدو و مانه برود اما حالا هر چه به روز بازی نزدیک‌تر می‌شویم، امیدواری‌ها مبنی بر اینکه بیرو در این میدان حضور داشته باشد افزایش می‌یابد. با این حال نمی‌فهمیم علی علیپور چرا باید از آن سر دنیا در این مورد اظهارنظر کند و بگوید: «نگران نباشید، بیرانوند به النصر می‌رسد»؟ مگر شما دکتری؟ یا در اردوی تیم حضور داری؟ کاش خودت در پرتغال آنقدر دستاورد داشتی که ناچار نمی‌شدی مدام در مورد اتفاقات ایران اظهارنظر کنی.

چرا از ارتباطات خود استفاده نکردید؟
پرسپولیس در حالی روز 28شهریور میزبان النصر عربستان خواهد بود که سرخپوشان به‌واسطه محرومیت بر جا مانده از غائله اینستاگرامی بازی با گوا، از حضور و همراهی هواداران خود محروم هستند. پرسپولیس البته 2نوبت با کنفدراسیون نامه‌نگاری کرد تا شاید این محرومیت بخشیده شود اما نهایتا این اتفاق رخ نداد و مهدی تاج، رئیس فدراسیون به صراحت اعلام کرد بازی النصر و پرسپولیس بدون تماشاگر خواهد بود. تاج در این مورد گفته: «متأسفانه نتوانستیم برای هواداران پرسپولیس کاری بکنیم.» این در حالی است که او در فراز دیگری از همین مصاحبه، منت برگزاری لیگ قهرمانان در ایران را بر سر مردم می‌گذارد و می‌گوید: «با ارتباطات ما بود که این مسابقات به ایران آمد.» خب شما که این روابط قوی را داری، چرا برای بخشش هواداران کاری نمی‌کنی؟!

آپشن نفس کشیدن نداریم؟
کمتر کسی انتظار دارد باشگاهی با تمکن مالی مس رفسنجان درگیر مشکلات مالی، اعتصاب و چیزهایی نظیر این شود اما این اتفاق روزهای گذشته رخ داده است. در همین راستا حالا جزئیاتی از قراردادهای فصل گذشته بازیکنان مس فاش شده که نشان می‌دهد آنها اگر به مقام پنجم لیگ می‌رسیدند، درصدی به رقم قراردادشان اضافه می‌شد! از قضا مس در پایان فصل همین رتبه را هم به دست آورد و همین موضوع باعث دردسر شده است. تا امروز چیزهایی در مورد آپشن گل زدن برای مهاجمان و کلین‌شیت کردن برای دروازه‌بان‌ها شنیده بودیم که همان‌ها هم به اندازه کافی عجیب و غریب بودند. حالا اما با آپشن پنجم شدن هم آشنا می‌شویم. اینطوری پیش برویم، بازیکنان گرامی کم‌کم آپشن نفس کشیدن و راه رفتن را هم به قراردادهایشان اضافه می‌کنند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید