• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 20 شهریور 1402
کد مطلب : 202731
+
-

گرینویچ

صید هیولا!

یک ماهیگیر سرشناس در تگزاس، با صید یک ماهی غول‌آسا، یک رکورد چنددهه‌ای را شکسته و دوباره نامش را سرزبان‌ها انداخته است. آرت وستون که به‌خاطر صید ماهی‌های بزرگ شهرت دارد، در آخرین شاهکار خود، یک نیزه ماهی تمساح مانند را صید کرده  که وزنش به 129کیلوگرم می‌رسد. این بزرگ‌ترین ماهی از این نوع است که در 72سال گذشته صید می‌شود و حسابی در منطقه سر و صدا به پا کرده است. وستون، به‌خاطر صید ماهی‌های بزرگ مشهور است و تا حالا چند رکورد را از صید انواع ماهی‌های بزرگ به نام خودش ثبت کرده. او در حالی این ماهی را صید کرده که وقتی به منطقه رسیده بود، به همراهانش گفته بود بعید به‌نظر می‌رسد در این رودخانه ماهی‌ای وجود داشته باشد.

پیرترین مرغ دنیا

مرغ‌ها معمولا عمر زیادی ندارند و کارشان خیلی زود به میز شام و ناهار کشیده می‌شود اما یکی از آنها، زندگی متفاوتی داشته و حالا رکورد پیرترین مرغ دنیا به نامش خورده است. این مرغ که «بادام هندی» نام دارد، در یک مزرعه خاص در آمریکا زندگی می‌کند و
حدود 21سال و   200 روز عمر دارد. این مزرعه، به این علت خاص است که هیچ حیوانی در آن کشته و سلاخی نمی‌شود. عمر دراز «بادام زمینی» چنان خبرساز بوده که پای گینس هم به وسط کشیده شده و درنهایت، کتاب رکوردهای جهانی، گواهی مسن‌ترین مرغ جهان را برای او صادر کرده است. مالک این مرغ گفته که این حیوان، کاملا سرحال و سرزنده است و به‌نظر می‌رسد رکوردش را تا چند سال آینده تداوم خواهد داد.

یوگا یا قتل‌عام؟

پلیس در بریتانیا، بعد از دریافت گزارش یک شهروند، خود را به مکانی رساند که به‌نظر می‌رسید یک قتل‌عام در آن انجام شده اما چیزی که درنهایت دستگیرش شد این بود که به یک کلاس یوگا رفته است. ماجرا از این قرار است که یک رهگذر، وقتی نگاهی به داخل یک ساختمان انداخت، ده‌ها جسد را دید که با نظم و ترتیب کنار هم قرار گرفته بودند. او خیلی زود گمان کرد که پای یک فرقه در میان است و با وحشت به پلیس از یک قتل‌عام فرقه‌ای خبر داد. اما وقتی پلیس به محل رسید، متوجه شد که این اجساد، درواقع اعضای یک باشگاه بوده‌اند که کنار هم برای انجام مدیتیشن و تمدد اعصاب، روی زمین دراز کشیده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید