• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 20 شهریور 1402
کد مطلب : 202722
+
-

نقل قول

اگر ترخیص نکنید وسیله نقلیه‌تان توقیف می‌شود
سرهنگ احسان مومنی  معاون آموزش پلیس راهور: برابر دستورالعمل صادره از سوی قوه قضاییه، خودروهایی که بیش از یک سال و موتورسیکلت‌هایی که بیش از 6‌ماه در پارکینگ‌ها متوقف شده و مالک آن برای ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکرده باشد، ظرف 3‌ماه از انتشار این آگاهی فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس+10 نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند. چنانچه در مهلت اعلام شده اقدامی توسط مالک و متصرف به عمل نیاید، وسایل نقلیه مذکور در حکم رها شده تلقی و برابر مقررات توسط مراجع قانونی تعیین تکلیف خواهند شد.

امتحانات نهایی شهریور ماه تأثیری در کنکور ندارد
فرخ طبری، رئیس اداره آزمون‌های مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی: اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریور‌ماه1402، منوط به دریافت گزارش از روند کار استان‌های سراسر کشور است. سابقه تحصیلی دانش‌آموزان در خردادماه سال تحصیلی، تولید یا ترمیم می‌شود. بنابراین نتیجه امتحانات نهایی شهریور ماه1402 به‌عنوان ترمیم نمره و سابقه تحصیلی برای سازمان سنجش ارسال نخواهد شد و تأثیری روی تراز کنکور سراسری1402 نخواهد داشت.

والدین آموزش ببینند
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: برای عدالت آموزشی و کم شدن فاصله طبقات و همچنین روزآمد شدن اطلاعات والدین، ضرورت دارد که آنها آموزش‌های لازم را ببینند. قبل از تمرکز بر بین‌المللی شدن در مرحله اول باید منطقه‌ای، استانی، کشوری و به شکل کارگاهی صورت پذیرد و خودمان به نتیجه برسیم تا پس از دریافت الگوی بومی درصدد همسو کردن کشورهای منطقه در بُعد بین‌المللی باشیم. چنانچه به فرموده مقام معظم رهبری این اقدام هم با خلوص نیت برای خدمت به مردم طرح‌ریزی و اجرا شود، توفیقات الهی مایه برکات خواهد بود و ما نیز در معاونت ریاست‌جمهوری حامی و یاری‌گر این حرکت هستیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :