• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 شهریور 1402
کد مطلب : 202559
+
-

نکته بازی/ کاش از کی‌روش هم پست می‌گرفتی!

خداداد عزیزی یکی از منتقدان سرسخت امیر قلعه‌نویی بود که به‌تازگی به‌عنوان مشاور به کادرفنی تیم ملی اضافه شده و حتی انتشار تصاویر حضورش در تمرینات، انتقاداتی را هم به همراه آورده است. بالاتر از این حاشیه، اما تغییرات جالبی است که در این مدت در مواضع خداداد به‌وجود آمده؛ جایی که او حتی از نمایش تیم ملی در برابر بلغارستان هم به‌عنوان «بازی فکورانه» تمجید می‌کند، درحالی‌که مطمئن نیستیم اگر سمت نداشت، باز همین چیزها را می‌گفت. اوج تغییر دیدگاه‌های خداداد اما جایی است که او به‌عنوان منتقد جدی حضور سعید الهویی در کادرفنی، حالا صراحتا از این چهره عذرخواهی کرده و روی توانایی‌های فنی او صحه می‌گذارد. کاش کی‌روش هم یک پست به شما می‌داد، شاید نظرتان در مورد او نیز عوض می‌شد!

خوب شد اسدی را بردید
همزمان با تعطیلی مسابقات باشگاهی برای برپایی اردوهای ملی، سپاهان هم از فرصت استفاده کرد و دیدار برگشت مسابقه دوستانه معروفش با زنیت را در خاک روسیه برگزار کرد. خب البته نتیجه این بازی چندان بر وفق مراد طلایی‌پوشان نبود و آنها 4بر یک شکست خوردند. طبیعتا در مسابقات دوستانه، نتیجه اهمیت چندانی ندارد، مخصوصا که ژوزه مورایس چندین بازیکن خود را به‌دلیل حضور در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید در اختیار نداشت. با این حال نکته جالب اینجاست که سپاهانی‌ها برای بازی با زنیت، رضا اسدی را از اردوی تیم ملی پس گرفتند و او را با خودشان به روسیه بردند. این بازیکن هم عملکرد مؤثری داشت و یک ضربه پنالتی را برای زردپوشان از دست داد! واقعا خوب شد اسدی را بردید دوستان!

به فعالیت «حقیقی» خودت ببخش!
حجت کریمی از روزی که استقلال را ترک کرده، به‌طور متوسط هفته‌ای 4تا مصاحبه داشته که بعضی از آنها هم رادیویی و تلویزیونی بوده است. واقعا باید به این مسئولان ایرانی خدا قوت گفت؛ کسانی که ممکن است میز و منصب به هر زوری شده از دست‌شان در بیاید اما تحت هیچ شرایطی مصاحبه کردن را از قلم نمی‌اندازند! در هر صورت کریمی در تازه‌ترین اظهاراتش به قربان‌زاده، رئیس پیشین سازمان خصوصی‌سازی حمله کرده: «او بیشتر از اینکه کار کند، در فضای مجازی حضور داشت.» حالا ما قصد دفاع از قربان‌زاده را نداریم که انصافا هم کار سختی است اما هنوز پست و استوری‌های پرتعداد خود کریمی در مورد مسائل مختلف را از یاد نبرده‌ایم. شما چه می‌گویی که از صفحه شخصی‌ات به جای سایت باشگاه استفاده می‌کردی استاد؟!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید