• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 18 شهریور 1402
کد مطلب : 202438
+
-

آدم‌ربایی ساختگی برای باجگیری از همسر

زنی جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود، برای فرار از زندگی با او، نقشه آدم‌ربایی ساختگی کشید اما خیلی زود نقشه‌اش لو رفت.
به گزارش همشهری، یکی از روزهای شهریور امسال مردی به اداره پلیس رفت و خبر از ربوده شدن همسر و دختر 4ساله‌اش داد. او گفت:مردی ناشناس پیام عجیبی به من فرستادوگفت همسر و دخترم را گروگان گرفته و در قبال آزادی آنها دلار یا ارز دیجیتال می‌خواهد.
با ثبت این شکایت، مأموران به مرد جوان آموزش دادند تا به بهانه تحویل دلارها با آدم‌ربا قرار بگذارد. او با فرد تماس گیرنده قرار گذاشت. همین کافی بود تا مأموران محل قرار را محاصره و متهم را دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها مدعی شد که اهل کشور افغانستان است و با دریافت دستمزد 5میلیونی اجیر شده تا دلارها را تحویل بگیرد. با راهنمایی این مرد متهم اصلی نیز دستگیر شد. تحقیق از او نشان داد که ماجرای آدم‌ربایی ساختگی بوده است.وی گفت: من خواستگار سابق همسر شاکی بوده‌ام. او به‌شدت با همسرش اختلاف داشت و می‌خواست طلاق بگیرد اما او حاضر به جدایی نبود. به این ترتیب با همدستی نسترن نقشه آدم‌ربایی ساختگی و باج‌گیری از شوهرش را کشیدیم.
در ادامه نسترن زن جوان بازداشت شد وگفت: در اینستاگرام میثم خواستگار سابقم را پیدا کردم و از او خواستم تا کمکم کند. من از زندگی با شوهرم خسته شده بودم چون او به‌شدت مرا اذیت می‌کرد. سرانجام تصمیم گرفتم با برداشتن طلا و جواهرم و به همراه دخترم خانه را ترک کنم. می‌خواستم از شوهرم که وضع مالی خوبی دارد پول بگیرم و به کشور ترکیه بروم اما همه‌‌چیز لو رفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید