• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 14 شهریور 1402
کد مطلب : 202272
+
-

عدد خبر

4 سال
دیگر ظرفیت بهشت زهرا(س) برای تدفین اموات کامل می‌شود. در اواسط دهه 90بهشت‌زهرا(س) دوباره توسعه یافت و ظرفیت جدیدی برای تدفین ایجاد شد. این آرامستان 3 تا 4 سال آینده همچنان ظرفیت دفن دارد، اما مسئولان به‌دنبال این هستند که گورستان جدیدی در تهران احداث کنند.

11 درصد
تعداد زائرانی که به پیاده‌روی اربعین رفته‌اند، امسال افزایش پیدا کرده، ولی به‌گفته سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، با وجود افزایش 11درصدی زائران، رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال شکسته‌شد.

256000  خانوار
تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکنون با رعایت سقف الگوی مصرفی، در چارچوب برق رایگان قرار گرفته و با همراهی شرکت گاز، بیش از یک میلیون خانوار از نعمت گاز رایگان برخوردار شده‌اند.در سال گذشته ۲۹ هزار و۲۵۸ مددجو در سراسر کشور از معافیت پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز برخوردار شدند.

۱۰۸ نفر
در4ماهه نخست امسال به‌دلیل فوت ناشی از سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که تعداد فوت ناشی ازسوختگی ۱۲۰نفر بود، ۱۰درصد کاهش پیدا کرده است. 69نفر از این افراد حادثه دیده مرد و ۳۹نفر زن بودند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :