• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 14 شهریور 1402
کد مطلب : 202208
+
-

نکته بازی/ جمعه‌ها لیگ عربستان ببینید!

یکی از پرتکرارترین انتقادات در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر ایران، مربوط است به تعداد اندک بازی‌هایی که در روزهای تعطیل برگزار می‌شود. این ماجرا همیشه کم و بیش وجود داشته اما در لیگ بیست‌وسوم دیگر به اوج خودش رسیده است؛ جایی که در 4هفته نخست لیگ برتر، حتی یک مسابقه هم روز جمعه برگزار نشد! این در حالی است که مسابقات اروپایی هم معمولا شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود، بنابراین هواداران فوتبال در ایران، روزهای جمعه کلافه می‌شدند. حالا اما لیگ عربستان مورد توجه قرار گرفته و خبر خوب این است که تعدادی از مسابقات این کشور روزهای جمعه برگزار می‌شود؛ مثل همین دیدار پرشور الاتحاد و الهلال که 4بر 3به سود آبی‌پوشان تمام شد. کریم بنزما را نمی‌توانید بگیرید، بازی‌ها را هم نمی‌توانید بیندازید جمعه؟

پس شما چه‌کار می‌کنی؟
این داستان پاکو خمز هم جالب است. سرمربی تراکتور بعد از شکست هفته اول در برابر سپاهان، مدعی شد تیم را خودش نساخته و نمی‌تواند نظری داشته باشد. خب این عجیب بود، چرا که او از اواسط فصل گذشته هدایت تیم تبریزی را بر عهده داشت و با بازیکنان ایرانی آشنا بود. در نتیجه انتظار می‌رفت بتواند تیمش را به دلخواه خودش ببندد اما او خیلی سریع از قبول مسئولیت تیم فعلی تراکتور شانه خالی کرد. همین کافی بود تا هواداران به مدیریت باشگاه فشار وارد کنند، درحالی‌که نباید انفعال و بی‌عملی خمز هم نادیده گرفته می‌شد. حالا هم که سعید آقایی بعد از کلی حاشیه از تراکتور جدا شده، مربی اسپانیایی بار دیگر گفته: «جدایی آقایی با نظر باشگاه بود، نه من.» خب استاد، می‌شود بپرسیم پس شما چه کاره‌اید؟

به‌به، چه شروع باشکوهی!
یکی از بازیکنان خارجی که در تابستان به استقلال معرفی شد، عمرو ورده بود. این هافبک مصری کلکسیونی از حواشی را در کارنامه خود دارد؛ آنقدر که یک رسانه عربستانی مدعی شده او ظرف 21روز با 3باشگاه به توافق رسیده و اگر به استقلال منتقل شود، عجیب‌ترین انتقال تاریخ فوتبال رقم خواهد خورد! استاد در چنین شرایطی مورد توجه باشگاه ایرانی قرار گرفته و البته هر کجا هم قبل از این رفته، کلی جار و جنجال راه انداخته است. حالا و در شرایطی که برخی منتظرند تا این بازیکن به تهران بیاید و قرارداد ببندد، رسانه‌ها نوشته‌اند او به‌خاطر یک اتهام اخلاقی در قبرس زندانی است! خب البته ما بازیکن پرحاشیه زیاد در فوتبال کشورمان داشته‌ایم؛ از کرار تا استوکس اما این یکی هنوز نیامده کولاک کرده است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید