• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 12 شهریور 1402
کد مطلب : 202048
+
-

با مردم

مدارس دولتی بدون دریافت پول ثبت نام نمی‌کنند
مدرسه‌ای واقع در بلوار سردار جنگل در منطقه‌۵ شهرداری تهران والدین را وادار می‌کند مبلغ 500هزار تا یک‌میلیون‌تومان به‌حساب حقیقی به نام یک فرد واریز کرده و رسیدش را به مدیریت تحویل دهند و سپس مراحل ثبت نام طی شود. بازرسی آموزش و پرورش هم تاکنون به مشکل ما رسیدگی نکرده است. لطفا مسئولان توضیح دهند که چرا باید این پول را بپردازیم و اگر خلاف قانون است با متخلف برخورد کرده پول‌ها را بازگردانند و اگر نیست از کانال قانونی وجه نقد بگیرند.
اکبریان از تهران

کشاورزان همچنان چشم به راه پول گندم هستند
کشاورزان شیرازی همچنان چشم به راه دریافت پول گندم‌هایی هستند که تحویل داده‌اند. این کشاورزان چشم امید به این پول‌ها دارند تا بتوانند چک‌هایشان را پرداخت کنند و برای کشت بعدی آماده شوند ولی متأسفانه هنوز قولی که برای پرداخت پول گندم در تیر و مرداد داده بودند عملی نشده است.
کشتکار از شیراز

پیامک
چه نهاد و سازمانی متولی کارگران ساختمانی است؟
من یک کارگر ساختمانی هستم که 8سال با یک پیمانکار قرارداد داشتم و مشغول کار بودم. الان مدت‌هاست که از تاریخ اتمام کار گذشته اما هنوز حق و حقوق من پرداخت نشده است.به اداره کار مراجعه کردم پاسخ دادند که مسائل پیمانکاران به ما مربوط نمی‌شود. به مراجع قضایی مراجعه کردم کارشناس نرخ دستمزد من را مطابق همان سال‌هایی که مشغول به‌کار بودم محاسبه کرد نه به نرخ امروز و با درنظر گرفتن تورم. این عین بی‌انصافی در حق کارگران ساختمانی است که سلامت و جان خود را روی کار پیمانکار می‌گذارند و هیچ نهاد و سازمان مشخصی نیست تا پشتیبان این قشر باشد و از حقوق‌شان دفاع کند.
حسینی پارسا از کهگیلویه و بویراحمد

سقف برداشت پول از دستگاه‌های خود باید پرداز افزایش پیدا کند
هنوز و طبق روال سال‌های قبل سقف برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز 200هزار تومان است درحالی‌که با احتساب تورم و گرانی این مبلغ اصلا جوابگوی نیاز افراد در یک روز نیست و این موضوع مردم را به دردسر انداخته است.ازمسئولان بانک‌ها درخواست داریم تا سقف برداشت را به حداقل 500هزار تومان در روز افزایش دهند.
کمالوند از تهران

پیام
یکطرفه کردن جاده چالوس زندگی بومیان را به مخاطره می‌اندازد

یکطرفه کردن جاده چالوس در تعطیلات مختلف که برای کنترل حرکت سیل جمعیت است باعث می‌شود تا افراد راحت‌تر بتوانند از این جاده استفاده کنند. اما ساکنان بومی از دیرباز به این روند گلایه داشته‌اند چرا که اگر در این ایام با مسئله ضروری مانند بیماری یا قرار کاری مواجه شوند، نمی‌توانند از این جاده استفاده کنند و چه بسا زندگی آنها به مخاطره بیفتد.
نوری از چالوس

آبنمای باغ ملی اراک نیازمند پاکسازی است
لجن و انواع خزه کف استخرهای بزرگ آبنمای باغ ملی اراک را گرفته‌اند. مدت‌ زیادی است که این استخرها تمیز نشده‌اند. با توجه به اینکه میدان باغ ملی اراک در مرکز شهر قرار دارد تقاضا می‌شود مسئولان شهری اراک نسبت به پاکسازی این استخرها اقدام کنند.
نوریان از اراک


 

این خبر را به اشتراک بگذارید