• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 12 شهریور 1402
کد مطلب : 202039
+
-

پاسخ رهبرمعظم انقلاب به نامه جمعی از دانش‌آموزان

جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان یکی از مدارس تهران در روزهای گذشته و پیش از عزیمت به کربلا و زیارت اربعین حسینی، در نامه‌ای از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کردند توصیه‌هایی برای پربارتر شدن حضور در راهپیمایی اربعین داشته باشند. متن پاسخ رهبرمعظم انقلاب به این شرح است:

بسمه‌تعالی
زیارت‌تان قبول باشد عزیزان. در این راه‌پیمایی مقدس، فرصت توجه و توسل را از دست ندهید و نیز فرصت تأمل و تفکر در مجاهدت سیدالشهداء(ع) و هدف آن و برکاتی را که خداوند به این فداکاری بزرگ عطا کرده‌است. آن هدف، باید هدف هر انسان مؤمن باشد. از خداوند توفیق و هدایت بخواهید و در راه آن هدف ثابت قدم بمانید.
سیدعلی خامنه‌ای

متن نامه دانش‌آموزان به رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسمه‌تعالی
السلام علی قتیل العبرات

محضر مبارک پدر مهربان و عزیزتر از جان، رهبرمعظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی. با عرض سلام و تحیت، به لطف خداوند منان و با مدد امیرالمؤمنین و سیدالشهدا، جمعی از فرزندان شما توفیق زیارت دسته‌جمعی اربعین را پیدا کرده‌اند. پدر گرامی و دلسوز، این جمع استدعا دارند در آستانه‌ این سفر معنوی و این خیر کثیر، ما را از مرحمت‌ها و راهنمایی‌های مشفقانه‌ خویش برای هرچه بهتر برگزار شدن این زیارت و هر چه پربارتر شدن این پیاده‌روی گران‌قیمت، بهره‌مند فرمایید. این جمع و همه فرزندان و پیروان شما در همه حال دعاگوی وجود ارجمند و نازنین‌تان هستند.
ملتمس دعای شما؛
جمعی از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مجتمع تربیتی فرهنگ


2 پیام تسلیت رهبرمعظم‌انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرمعظم‌انقلاب همچنین در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت همسر حجت‌الاسلام عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی و دخترحجت‌‌الاسلام دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را به ایشان تسلیت گفتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید