• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 12 شهریور 1402
کد مطلب : 202031
+
-

نکته بازی/ پس کمتر غر بزنید

در مورد شرایط و موجودی باشگاه استقلال نوعی پارادوکس وجود دارد که آن را نمی‌فهمیم. اعضای کادرفنی این تیم از یک سو ادعا می‌کنند دستشان خالی است و تیم برای پنجمی بسته شده و از سوی دیگر لابد برای اینکه به بازیکنان روحیه بدهند، مدام تأکید می‌کنند همین نفرات هم کیفیت بالایی دارند و با آنها می‌شود کارهای بزرگی انجام داد. بعد از جواد نکونام که در چندین نوبت چنین مواضع ضد‌ و نقیضی گرفته، حالا مهدی هاشمی‌نسب هم حرف‌های مشابهی می‌زند. او گفته: «اگر نصف این بازیکنان را هم از ما بگیرند، باز برای قهرمانی می‌جنگیم.» خیلی هم عالی و اصلا در تأیید فرمایش شما باید عرض کنیم فرهاد مجیدی هم تقریبا با چنین تیمی قهرمان لیگ شد. پس حالا که اینطور است، کمی کمتر غر بزنید!

حالا فعلا یک گل بزن...
دوران مربیگری ساکت الهامی به 2بخش قبل و بعد از مصاحبه تلویزیونی مشهور او تقسیم می‌شود. قبل از آن، شناخت‌ها در مورد الهامی اینطوری بود که یک مربی برونگرای جوشی است که داد و فریاد می‌کند و یکی، دو جام هم در همین ژانر گرفته. بعد از آن اما همه‌‌چیز فرق کرد. وقتی او در دفاع از نامزد شدنش برای سرمربیگری تیم ملی گفت: «من می‌توانم ژاپن را در توکیو، کره‌جنوبی را در سئول و عربستان را در ریاض ببرم»، طبیعی بود که نگاه‌ها هم به او تغییر کند و افکار عمومی با وسواس بیشتری عملکرد این مربی را رصد کنند. حالا هم وقتی می‌بینیم مس رفسنجان با ساکت طی 4بازی فقط یک گل زده، یاد همان اظهارات می‌افتیم. شما فعلا یک گل دیگر بزن، زدن کره و ژاپن پیشکش!

پس خبر شما درست از آب درآمد
بعد از 2ماه گمانه‌زنی در مورد انتقال مهدی طارمی به تیم‌های مختلف اروپایی که یکسره هم ناکام از آب درآمد، برخی رسانه‌ها رفتند سراغ یک بازیکن جدید و همان اخبار را در مورد او منتشر کردند. این بار نوبت‌اللهیار صیادمنش بود؛ ستاره جوان تیم ملی که در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات، یک سایت خبری مدعی شد انتقالی بسیار بزرگ را تجربه خواهد کرد. این رسانه حتی انتقال صیادمنش را به «بمب اتمی» تشبیه کرد اما نهایتا با بسته شدن پنجره، این جابه‌جایی رخ نداد. حالا البته آنها می‌گویند این انتقال به زمستان موکول شده که تا آن موقع هم خدا بزرگ است. اصلا کی یادش می‌ماند؟ سایت مزبور بعد از پایان پنجره در خبری دیگر نوشت: «هم‌تیمی‌اللهیار منتقل شد، خودش نه!» عجب؛ پس خبر شما درست از آب درآمد دیگر!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید