• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 11 شهریور 1402
کد مطلب : 201958
+
-

با مردم

خیابان 5 شرقی کیانپارس اهواز نیازمند نظافت فوری است
مدتی است خیابان‌های کیانپارس اهواز نظافت نمی‌شوند و بوی تعفن این محدوده را گرفته است. وضعیت در خیابان 5 شرقی بدتر است و دپوی زباله وضع را بدتر کرده و پشه و مگس و آلودگی مضاعف است. لطفا به این وضع رسیدگی شود.
ربی از اهواز

پل طبقاتی صدر نیازمند زیباسازی است
پل طبقاتی صدر اگر زیباسازی شود ضمن ایجاد نشاط و شور در مسیر، تبدیل به یکی از زیباترین پل‌های کشور بلکه جهان خواهد شد و می‌توان از کنار زیبایی‌های آن به نفع شهر و شهرداری و شهروندان مقدار زیادی کسب درآمد کرد. متأسفانه این ظرفیت نادیده گرفته می‌شود ضمن اینکه چهره بتنی و نازیبای آن روح شهروندان را می‌آزارد. می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان شهر و کشور با کمترین هزینه این پل‌های بتنی را تبدیل به سازه‌های دلنواز و زیبا کرد.
سماواتی از تهران

چرا مجوز ساختمان‌های استخردار در فردیس صادر می‌شود
با وجود بحران آب و شرایطی که هم‌اکنون کشور با آن مواجه است در بلوار 45متری امام خمینی، مجتمع‌هایی می‌سازند که همه واحدهای آن 500متر استخر دارند. واقعا شهرداری فردیس برای صدور چنین مجوزهایی چه توجیهی دارد؟ چه‌کسی مسئول تامین آب این استخرهاست؟ آیا اینگونه شهر فروشی با این کم آبی‌ها درست است؟
طهرانی از فردیس کرج

درخواست اتصال لوله فاضلاب شهرک زاینده رود به فاضلاب شهری
حدود یک‌سال است که لوله فاضلاب شهری داخل شهرک زاینده رود و شهرک‌های اطراف آن جاگذاری و نصب شده اما هنوز خبری از اتصال آن به شبکه اصلی فاضلاب شهری اصفهان نیست. تخلیه فاضلاب به ناچار با ماشین‌های مخصوص انجام می‌شود. برخی اوقات سطح پساب در داخل خانه‌ها یا  کوچه‌ها بالا می‌آید وموجب آلودگی و ایجاد بوی نامطبوع به‌خصوص هنگام گرمای هوا می‌شود. ازمسئولان تقاضا داریم در اسرع وقت با تکمیل و اتمام این طرح ناتمام مردم را از این وضعیت نجات دهند.
دباغ از شهرک زاینده‌رود

این خبر را به اشتراک بگذارید