• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 11 شهریور 1402
کد مطلب : 201947
+
-

جهان مقاومت

شکست ائتلاف نتانیاهو در نظرسنجی‌ها
محبوبیت ائتلاف بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‎صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به‌طور چشمگیری کاهش یافته و احتمال پیروزی احزاب مخالف در انتخابات آینده بیشتر شده است. به‌گزارش آی۲۴، براساس نظرسنجی‌ها، حزب «اردوگاه دولت» به ریاست بنی‌گانتس درصورت برگزاری انتخابات با ۳۱کرسی بیشترین آرا را کسب خواهد کرد. حزب یائیر‌لاپید رهبر مخالفان نیز در رده دوم قرار خواهد گرفت.

کتب درسی فلسطینی در قدس مصادره شد
مقامات‌ رژیم‌صهیونیستی کتب درسی را که براساس برنامه درسی فلسطینی تنظیم شده‌اند، مصادره کردند. به‌گزارش خبرگزاری سما، سرویس اطلاعات رژیم‌صهیونیستی کتب برنامه درسی فلسطینی را که در مسیر انتقال به یکی از مدارس خصوصی در بخش قدیمی قدس بود، مصادره  و یکی از کارمندان مدرسه و راننده‌ حامل این کتب را بازداشت کرد. صهیونیست‌ها سال‌هاست که تلاش می‌کنند از تدریس این کتب در مدارس قدس جلوگیری کنند.

بمباران مقّر تروریست‌ها در حومه‌حماه و ادلب سوریه
یگان‌های ارتش سوریه با همکاری جنگنده‌های روسیه، مقر گروه‌های تروریستی را در حومه حماه و ادلب هدف حملات هوایی و موشکی قرار دادند. به‌گزارش پایگاه العهد لبنان، وزارت دفاع سوریه اعلام کرده که در این حملات سلاح‌ها، تجهیزات و مهمات تروریست‌ها ازجمله یک موشک‌انداز منهدم  و ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

اکثریت سوئدی‌ها مخالف اهانت به قرآن هستند
بیش از 50 درصد سوئدی‌ها از ممنوعیت اهانت به قرآن و سایر کتب مقدس در این کشور حمایت می‌کنند. به گزارش آناتولی، افزایش حمایت عمومی از اعمال ممنوعیت قانونی برای اهانت به کتب مقدس در سوئد در حالی صورت می‌گیرد که مقامات این کشور به‌دنبال بحث در مورد تصویب مقرراتی هستند که از اقدامات تحریک‌آمیز علیه قرآن جلوگیری کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید