• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 11 شهریور 1402
کد مطلب : 201876
+
-

نقل‌قول

پایش ویژه باندهای فرکانسی در پایانه‌های مرزی اربعین

همایون علی حسینی، معاون توسعه و مدیریت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:
به‌منظور بررسی و رفع سریع تداخلات احتمالی باندهای فرکانسی در مسیرها و پایانه‌های مرزی، با استقرار اکیپ‌های پایش رادیویی و ارتباطی این باندها تا بازگشت زائران از کربلای معلی به‌صورت ویژه پایش می‌شوند. بررسی و نظارت بر فروش سیم‌کارت اپراتورهای داخلی و خارجی در پایانه‌ها و مبادی مرزی یکی دیگر از اقدامات انجام شده در منطقه جنوب غرب به شمار می‌رود.

حل مشکل 2استارت‌آپ

رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات:
از دوستان وزارت صمت و راه و شهرسازی بابت همیاری در حل موضوع(2شرکت داخلی که درخواست تعلیق برایشان شده بود) بسیار سپاسگزارم، همه ارکان دولت از فعالیت قانونی سکوهای دیجیتال حمایت کامل دارند.

ایکس به‌دنبال لینکدین

ایلان ماسک، مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس:
گاهی اوقات برای من لینک‌های لینکدین ارسال می‌شود، اما سطح انزجار آنها به‌قدری بالاست که نمی‌توانم خود را مجبور به استفاده از آن کنم، بنابراین درخواست می‌کنم رزومه یا بیوگرافی خود را ای‌میل کنند. ما مطمئن خواهیم شد که رقابت خوبی بین ایکس و لینکدین وجود داشته باشد. ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری کرده و از آنها استفاده کنیم تا مشاغل بالقوه جذابی را به شما پیشنهاد کنیم و به کارفرمایان در پیدا کردن کارمندان موردنظر خود کمک کنیم.

ایجاد ۵۰هزار  فرصت شغلی دانش‌بنیان

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
بیش از ۸۰هزار سند علمی سال گذشته در کشور منتشر و بالغ بر ۱۰۰هزار مقاله علمی نوشته شده و اکنون رتبه۱۵در تولید علم را در جهان داریم. تعداد پارک‌های علم و فناوری از ۴۰پارک به ۵۰پارک، پردیس‌های علم و فناوری از 2 پردیس به ۲۲پردیس و مراکز رشد از ۲۰۰مرکز به ۲۶۰مرکز افزوده شده است. ۵۰هزار فرصت شغلی در پارک‌های علم و فناوری طی 2سال گذشته ایجاد شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید