• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 7 شهریور 1402
کد مطلب : 201515
+
-

اخبار کوتاه

   حوزه فرهنگی شهرستان شاهرود، با هدف ترویج آداب عزاداری، طرح کودکان خادم اهل‌بیت(ع) را اجرا می‌کند. در این طرح که با استقبال مردم مواجه شده، برای اولین‌بار بچه‌ها در حسینیه‌ها و مساجد با دستان کوچک خود از مردم پذیرایی می‌کنند.

  رضوان حکیم‌زاده، دانشیار دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران درباره اهمیت جوان‌بودن معلمان گفت: با توجه به شواهد پژوهشی و همچنین تجارب کشورهای موفق که بعضا «سن» معلمان آنها بالای ۳۰ سال است و عملکرد خوبی دارند، از این‌رو مسئولان بیشتر به سن توجه کرده و از باقی ملاک‌ها برای ورود به عرصه معلمی غفلت کرده‌اند.

     محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: به‌دلیل نهادینه بودن تعطیلی روزهای پنجشنبه و برگزاری مراسم‌ و آداب مذهبی از سوی مردم، پیش‌بینی می‌کنیم با حذف تعطیلی این روز با مقاومت‌هایی در جامعه متدین کشور روبه‌رو شویم؛ همچنان که در اصلاح ساعت‌ها در گذشته با آن روبه‌رو بودیم./ ایسنا

   حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه مراکز مشاوره ازدواج وزارت ورزش و جوانان، بالاترین رده و رتبه را در بین مراکز فعال تمامی دستگاه‌ها در این حوزه دارند. او  از رشد ۱۸۰درصدی صدور مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در ۲سال اخیر خبر داد.  



 

این خبر را به اشتراک بگذارید