• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201438
+
-

با مردم

موتورسیکلت‌ها وارد خطوط ویژه اتوبوس نشوند
در بسیاری از خطوط مخصوص تردد اتوبوس‌های بی‌آرتی شاهد عبور و مرور مرتب موتورسیکلت‌ها هستیم که اغلب هم با سرعت زیاد و ناایمن حرکت می‌کنند. این کار هم تخلف محسوب می‌شود و هم موجب کندی حرکت اتوبوس‌هاست.اساسا خطوط ویژه جهت تسریع در حرکت اتوبوس‌ها طراحی و راه‌اندازی شده‌اند و ورود هر وسیله نقلیه دیگری به این محدوده باید ممنوع باشد.
کتابی از تهران

تعیین جریمه برای مالکان بافت فرسوده که حاضر به فروش نیستند
برخی از مالکان که املاک‌شان در محدوده بافت فرسوده است با وجود پیشنهاد‌های منصفانه از سوی شهرداری‌ها به بهانه‌های مختلف حاضر به فروش ملک خود نیستند که همین موضوع باعث نازیبا شدن کوچه‌ها و خیابان‌ها و حتی گاهی اوقات سخت‌شدن تردد افراد و خودروها می‌شود. درست است که این املاک شخصی است اما یک شهروند باید حقوق جمعی را به حق فردی خود ارجح بداند و ضمن تابعیت از قوانین اجتماعی، کاری را انجام دهد که به نفع اکثریت است. پیشنهاد می‌کنم که درصورت عدم‌همکاری این افراد، برایشان جریمه منظور شود.
نصرالهی از کرج

آسفالت مسیر ویژه پایانه افشار به ترمینال جنوب ناهموار است
 مسیر ویژه اتوبوس‌های بی‌آرتی از پایانه افشار واقع در منطقه‌یک (پارک‌وی) به سمت پایانه ترمینال جنوب، در برخی از نقاط بسیار ناهموار است. این مشکل علاوه بر صدمه‌رساندن به اتوبوس‌ها، باعث کلافگی و ناراحتی مسافرانی است که اکثرا مجبورند به‌علت محدود بودن صندلی‌ها، کل مسیر را داخل اتوبوس بایستند.
پورابوالحسن از تهران

قطع مکرر آب و برق
از ساکنان روستای تازه‌آباد گوراب‌زرمیخ(بخش میرزاکوچک) از توابع صومعه‌سرا هستم. متأسفانه مدتی است که آب و برق این روستا به‌صورت مکرر قطع می‌شود. از طرفی کیفیت آب شرب این روستا هم بسیار پایین و گل‌آلود و غیرقابل استفاده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.
مهدی‌محبی- صومعه‌سرا‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید