• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 6 شهریور 1402
کد مطلب : 201361
+
-

نکته بازی/ پیغام‌گیر تلفن قلعه‌نویی

بعد از پیوستن سردار آزمون به رم، شایعه عجیبی منتشر شده با این مضمون که او قید حضور در جام ملت‌های آسیا را زده و به باشگاه ایتالیایی وعده داده تمام تمرکزش را صرف همین تیم کند. امیدواریم این شایعه صحت نداشته باشد. در این مورد از امیر قلعه‌نویی سؤال شده و او هم گفته: «آزمون را در ۱۵سالگی من به سپاهان آوردم و شرایط حضورش در اردو را فراهم کردم. پیگیر این موضوع هستیم و اطلاعات دقیقی نداریم.» خیلی هم عالی؛ فقط ما متوجه نشدیم آن بخش اول چرا بیان شد؟ اوضاع این‌طور به‌نظر می‌رسد که اگر شما به منزل قلعه‌نویی هم زنگ بزنید و برود روی پیغامگیر، با این پیام مواجه می‌شوید: «شما با دعوت‌کننده سردار آزمون به سپاهان در 15سالگی تماس گرفته‌اید. لطفا پیغام بگذارید!»

الان باید خوشحال باشیم؟
از زمان قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اخبار ضد‌و نقیضی در مورد محل میزبانی تیم‌های ایرانی از رقبا مطرح شده است. غیراز عربستانی‌ها که گویا هنوز با آنها همان داستان بازی در زمین بی‌طرف را داریم، برای میزبانی از بقیه تیم‌ها هم نیاز به فناوری کمک‌داور ویدئویی است. در این میان پرتکرارترین وعده‌ای که شنیده می‌شود، استفاده از VAR اجاره‌ای است. کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش گفته کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌طور موقت 2ورزشگاه آزادی و نقش جهان را به این سیستم مجهز می‌کند و محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان هم از اجاره این تجهیزات حرف زده است. خب اصلا به فرض که این اتفاقات رخ داد؛ الان باید خوشحال باشیم؟ باید شادی کنیم از اینکه خودمان نتوانستیم VAR بیاوریم و ناچار به اجاره آن شدیم؟ خب بعدش چی؟

خصومت که ندارند استاد!
فرهاد مجیدی با الاتحادکلبا در هفته دوم لیگ امارات در برابر تیم نه‌چندان سرشناس بطائح با تساوی بدون گل متوقف شد. هر قدر نمایش این تیم در هفته نخست مقابل شارجه با وجود قبول شکست 4بر 3قابل تحسین بود، نتیجه الاتحادکلبا در بازی هفته دوم چنگی به دل نمی‌زد. در این میان فرهاد مجیدی هم دقیقه 90در اعتراض به اینکه چرا داور بازیکن حریف را به‌دلیل خطای شدید اخراج نمی‌کند، کارت قرمز گرفت. مجیدی پایان مسابقه در این مورد گفت: «اخراج حق من نبود بلکه بازیکن حریف باید توسط داور اخراج می‌شد اما نمی‌دانم چرا این داور مدام با حریف ما مماشات می‌کرد.» خب عزیزجان آنجا VAR دارند و همه‌‌چیز را چک می‌کنند. ایران نیست که بگویی با من خصومت شخصی دارند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید