• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 4 شهریور 1402
کد مطلب : 201211
+
-

جهان مقاومت

دست رد 90درصد کشورها برای حضور در سالگرد تأسیس رژیم‌صهیونیستی
بیش از 90درصد کشورهایی که تل‌آویو برای شرکت در مراسم هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس دولت نامشروع رژیم‌صهیونیستی از آنها دعوت کرده، به این دعوت پاسخ نداده‎اند. به‌گزارش المیادین، ایلی کوهن، وزیرخارجه اسرائیل بیش از۱۰۰وزیر امورخارجه را برای این مراسم دعوت کرده و تاکنون تنها ۱۰تن حضور خود را تأیید کرده‌‌اند که اغلب جزو کشورهای مطرح نیستند.

نبرد آزادسازی مسجدالاقصی آغاز شده است
نایب ‌رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرده: گروه مقاومت وارد نبرد آزادسازی مسجدالاقصی شده و همه مسلمانان، عرب‌ها و فلسطینی‌ها باید در این نبرد سهیم باشند. به‌گزارش شبکه الاقصی، صالح العاروری با تأکید بر اینکه مقاومت هرگز تسلیم نخواهد شد، گفت: قضیه فلسطین یکی از اصول ثابت و جزو مقدسات امت اسلامی و عربی است.

حماس: هیچ ضمانتی را از صهیونیست‌ها نمی‌پذیریم
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با تأکید بر اینکه هیچ اعتمادی به اشغالگران و وعده‌های آنها وجود ندارد، در واکنش به ضمانت برخی میانجی‌ها برای ترور نشدن رهبران مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: ما به اشغالگران و وعده‌های آنها اعتماد نمی‌کنیم و تنها کاری که می‌کنیم این است که به دشمن صهیونیستی اجازه ندهیم جنایتی را مرتکب شود و اگر شد، هزینه آن را با پاسخ مستقیم مقاومت بپردازد.

ادعای سفیر آمریکا درباره تحرکات نظامی  آن کشور در عراق
سفیر آمریکا در عراق در دیدار با همتای عراقی خود تلاش کرده تا تحرکات نظامی اخیر آمریکا در مناطق مرزی با سوریه و اردن را توجیه کند. به‌ گزارش بغدادالیوم، الینا رومانسکی مدعی شده این تحرکات، بخشی از روند جابه‌جایی نیروی‌های حاضر بوده و ارتباطی به مسائل داخلی عراق نداشته است. محافل سیاسی و نظامی عراق به تحرکات مشکوک آمریکا در مناطق مرزی اعتراض کرده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید