• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 4 شهریور 1402
کد مطلب : 201147
+
-

عدد خبر

20 درصد
زوجین ایرانی نابارور هستند. به‌ گفته مدیر مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا وابسته به جهاد دانشگاهی، «ناباروری یکی از مشکلات شایع در سطح جهان است و میزان ناباروری هم از حدود ۱۵ تا ۲۵درصد در کشورهای مختلف بسته به شرایط آسیب‌زا و مشکلات و بیماری‌ها متفاوت است.»

15 هزار
تخت بیمارستانی از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز، تحویل حوزه درمان کشور شده است. به‌ گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با وجود مشکلات و کمبودها در ابعاد اقتصادی، آنها تلاش دارند حوزه سلامت را مورد توجه ویژه قرار دهند و به تکمیل زیرساخت‌ها در کشور کمک کنند.

1000 تخت
بیمارستانی، تنها با آغاز به ‌کار پروژه بیمارستان حضرت مهدی(عج) به تخت‌های بیمارستانی کشور افزوده شده است. این ابربیمارستان، به‌ نوعی مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه بیمارستانی آغاز به‌کار کرده در دوره دولت جدید محسوب می‌شود.

60 هزار
تخت درمانی در حال حاضر، در دست ساخت است. به‌ گزارش وزارت بهداشت و در توضیح عملکرد این مجموعه در هفته دولت، برای نوسازی بیمارستان‌ها در این 4 سال دولت، نیاز به  این میزان از نوسازی و تخت‌های بیمارستانی بود که در حال تامین است.

16 مرکز
درمان ناباروری و LDR در دولت ابراهیم رئیسی، تحویل حوزه درمان کشور شده است. تأسیس، تجهیز و تحویل چنین مراکزی، در راستای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، اهمیت زیادی دارد که به‌عنوان یکی از دستاوردهای دولت حاضر مطرح است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :