• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
جمعه 3 شهریور 1402
کد مطلب : 201110
+
-

بلدیه

ارائه خدمات ویژه مترو در آیین بدرقه
ساعت فعالیت متروی تهران امروز همزمان با برگزاری آیین بدرقه خادمان و زائران راهپیمایی اربعین حسینی افزایش می‌یابد. مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه دراین‌باره گفت: مراسم آیین بدرقه خادمان و زائران راهپیمایی جهانی اربعین حسینی، ساعت۲۰ با حضور موکب‌داران تهرانی و تمام دستگاه‌های اجرایی فعال، روز جمعه در میدان آزادی برگزار می‌شود و برای رفاه حال شهروندان و مسافران، سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری متروی تهران تا ساعت۲۳ خواهد بود.

رفع مشکل بانوان تاکسیران
 مشکلات تمام بانوان تاکسیران برای مالکیت خودروهای طرف قرارداد با شرکت‌ها، رفع شده است. به‌گفته سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران، مهم‌ترین مشکلات بانوان تاکسیران این بود که سند خودرو به نام زده نمی‌شد تا هنگام اسقاط شدن خودروی تاکسی جدید بخرند. اکنون این مشکل برطرف شده و هیچ شکایتی مبنی بر اینکه موردی از مشکلات حقوقی باقی‌مانده باشد، به آن مجموعه اعلام نشده است.

کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن در تهران
به‌گفته قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، ساختمان‌های ناایمن شهر کاهش می‌یابد. هر هفته با یک گروه از مالکان ساختمان‌های ناایمن جلسه داریم و خروجی کار یک‌ماه دیگر مشخص می‌شود. در حال حاضر تعداد ساختمان‌های ناایمن در شهر تهران به 93مورد رسیده اما قطعا از این عدد هم کمتر خواهد شد چراکه بسیاری از مالکان پای کار آمده‌اند.

تخفیف 40درصدی در فروشگاه‌های شهروند
فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به زائران حسینی خدمات تخفیفی ارائه می‌دهند. به‌گفته داوود قربانیان، مدیرعامل شرکت شهروند، این مجموعه زنجیره‌ای با برگزاری فروش ویژه، انواع پوشاک و ملزومات پیاده‌روی را از ۲تا۱۸شهریور تا سقف ۴۰درصد تخفیف و در زمینه تامین کالا برای کشتی سفینه‌النجاه در رویداد «محرم شهر» به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید