• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 2 شهریور 1402
کد مطلب : 201053
+
-

جهان مقاومت

مصادره کالاهای اسرائیلی در لبنان
مقامات لبنانی از مصادره کالاهای ساخت رژیم‌صهیونیستی در انبارها و فروشگاه‌های لبنانی خبر داده‌اند. به‌گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، اداره کل امنیت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بعد از رسیدن اطلاعاتی به‌دست ما درباره وجود کالاهای ساخت شرکت‌های اسرائیلی در برخی مراکز تجاری، نیروهای ما به انبارها و فروشگاه‌ها در استان‌های لبنان رفتند و این کالاها را مصادره کردند.»

شکاف میان سیاستمداران و نظامیان تل‌آویو
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلاش زیاد نخست‌وزیر این رژیم برای تغییر رئیس ستاد ارتش خبر دادند. شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد اختلافات میان «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم و «هرتزی هالوی»، رئیس ستاد ارتش در حال شدت گرفتن است. نتانیاهو برای مخدوش کردن وجهه هالوی و تغییر وی تلاش زیادی می‌کند. براساس گزارش‌ها تلاش نتانیاهو برای بی‌اعتبار کردن رئیس ستاد کل ارتش است.

هلاکت ۱۷تروریست در سوریه
معاون مرکز آشتی روسی در سوریه گفت که ۱۷نفر از اعضای گروه تروریستی هیأت تحریر‌الشام در حمله هوایی روسیه به پایگاه این گروه در استان ادلب سوریه کشته شدند. براساس گزارش «اسپوتنیک»، «وادیم کولیت» معاون فرمانده این مرکز در این‌باره توضیح داد که تروریست‌ها از این مقر برای حملات علیه غیرنظامیان و شهروندان سوری و همچنین نیروهای ارتش استفاده می‌کردند.

مقاومت: به هر تروری فراتر از انتظار اسرائیل پاسخ می‌دهیم
گروه‌های مقاومت با هدف مقابله با تکرار سناریوی ترور از سوی دشمن صهیونیستی به تل‌آویو هشدار دادند و اعلام کردند که پاسخ مقاومت فلسطین به هر تروری فراتر از حد انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود؛ طوری که دشمن از روش و بزرگی این پاسخ متعجب خواهد شد. براساس گزارش الاخبار، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به بازداشت‌های فعالان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری تأکید کردند که رژیم صهیونیستی اکنون در سردرگمی به‌سر می‌برد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید