• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 2 شهریور 1402
کد مطلب : 201048
+
-

جهان‌نما/توقیف اینفلوئنسر استرالیایی در ژاپن


یک اینفلوئنسر استرالیایی در ژاپن درحالی‌که مشغول ضبط‌کردن فیلم در یک فروشگاه بود، با ممانعت پلیس به دلیل پوشش‌اش مواجه شد. پلیس از این مرد استرالیایی خواست تا نسبت به رعایت پوشش بالاتنه خود به هنجارهای ژاپنی پایبند باشد و لباس بدون آستین خود را بپوشاند. پلیس با استفاده از برنامه ترجمه زبان روی گوشی همراه خود به این اینفلوئنسرتذکر می‌دهد که پوشیدن پیراهن بدون آستین در ژاپن از نظر اجتماعی غیرقابل پذیرش است.

چرت‌زدن بایدن در مراسم یادبود قربانیان هاوایی

جو‌ بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در مراسم یادبود قربانیان آتش‌سوزی هاوایی لحظاتی به خواب رفت. فیلم چرت‌زدن بایدن در این مراسم در شرایطی منتشر شده که شمار زیادی از بازماندگان فاجعه آتش‌سوزی بی‌سابقه در هاوایی از نحوه مدیریت دولت آمریکا در مهار این آتش به‌شدت خشمگین هستند. تأخیر بایدن در سفر به این منطقه نیز عامل دیگری بود که باعث شد تا انتقادهای گسترده‌ای از نحوه مدیریت دولت آمریکا در این فاجعه مطرح شود.

توفان شدید در شهر ‎مکه

عربستان سعودی ازجمله شهر مکه شاهد توفان شدید و رعد و برق ناگهانی بود که منجر به خسارات گسترده در سراسر این کشور شده است. ویدئوهای منتشرشده در فضای مجازی توفان و رعد و برق ناگهانی در این کشور و وزش بادهای شدیدی را نشان می‌دهد که از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند به راحتی موانع پلاستیکی سنگین را جابه‌جا ‌کنند. براساس گزارش‌ها، توفان در عربستان‌سعودی انجام مناسک عمره در مسجدالحرام را نیز دشوار کرده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید