• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 2 شهریور 1402
کد مطلب : 201027
+
-

نقل و انتقالات

پس از مصدومیت کوین دی‌بروینه که احتمالا 3ماه از فوتبال دور خواهد بود، سرمربی منچسترسیتی هم دچار آسیب‌دیدگی شد. با اعلام باشگاه سیتی، پپ گواردیولا پس از تحمل درد شدید، کمر خود را به‌دست جراحان سپرد و تا پایان تعطیلات ملی آینده غایب خواهد بود. قرار است در این مدت خوانما لیلو، دستیار پپ، هدایت سیتی را برعهده داشته باشد.

 بایرن‌مونیخ بالاخره موفق به جذب یک دروازه‌بان جدید شد. دنیل پرتز 23ساله در انتقالی 5میلیون یورویی راهی مونیخ خواهد شد و قراردادی 5ساله با بایرن امضا می‌کند.

 به فاصله کوتاهی پس از اعلام بازنشستگی، کارلوس ته وس به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه ایندیپندنته آرژانتین معرفی شد. این دومین تجربه سرمربیگری توز 39ساله است. او سال گذشته و پس از خداحافظی از فوتبال، هدایت روزاریو سنترال را برعهده گرفت و پس از 24بازی و ثبت 1.16میانگین امتیاز در هر مسابقه، از این تیم جدا شد.

صحبت از مربیان شد، این را هم بگوییم که اریک تن هاخ در 40بازی که سرمربی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بوده، فقط 4امتیاز کمتر از پپ گواردیولا که بهترین آمار را دارد، کسب کرده است.

لویس هال با قراردادی قرضی و بند خرید اجباری به ارزش مجموعا ۳۵میلیون پوند از چلسی به نیوکاسل پیوست.

مارکو پلگرینو مدافع 21ساله و آرژانتینی باشگاه اتلتیکو پلاتنزه با قیمت 3.5میلیون یورو به میلان منتقل شد. 2میلیون دیگر باشگاه آرژانتینی می‌تواند در قالب پاداش‌های مربوط به دستاوردهای تیمی و شخصی و 10درصد از فروش مجدد آینده برای هر مبلغی دریافت کند.

سران یوونتوس اخیرا با آلوارو موراتا در ارتباط بوده‌اند و آماده‌اند تا درصورت جدایی مویزه کین، مهاجم اسپانیایی را جایگزین کنند. کین مورد توجه میلان و فولام قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال جاماییکا درنظر دارد به میسون گرینوود این شانس را بدهد که ملیت خود را از انگلیسی تغییر دهد. این مهاجم به‌دنبال احیای دوران حرفه‌ای پس از تبرئه از اتهام تجاوز، قراردادش را با منچستریونایتد فسخ کرده است. او به تیم ملی انگلیس هم دعوت شد اما فرصت بازی پیدا نکرد.

به‌نظر می‌رسد تا یکی دو ‌ماه دیگر مراحل واگذاری باشگاه منچستریونایتد از گلیزرهای آمریکایی به میلیاردر قطری نهایی شود. شیخ جاسم قرار است تا اواسط اکتبر مالکیت کامل منچستریونایتد را با 6میلیارد پوند برعهده بگیرد. تیم او در حال بررسی شرایط باشگاه منچستریونایتد است.

چلسی و یوونتوس دوباره مذاکرات را برای معاوضه لوکاکو و ولاهوویچ آغاز کردند.

 علاقه عربستان به محمد صلاح جدی است و سعودی‌ها نسبت به این توافق بسیار صبور هستند. جذب صلاح یک هدف مهم برای تابستان۲۰۲۴ است اما اگر این توافق در تابستان امسال انجام شود، یک پیشرفت بزرگ خواهد بود. خبرنگار الکاس مدعی شده صلاح با الاتحاد برای قراردادی ۳ساله و حقوق سالانه ۴۵میلیون یورو به توافق رسیده و منتظر رضایت کلوپ است.

 اونیون برلین همچنان در انتظار توافق نهایی با لئوناردو بونوچی است. باشگاه آلمانی به واسطه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، گزینه مناسبی برای مدافع 36ساله محسوب می‌شود. یوونتوس حاضر است برای تسهیل انتقال، پرداخت بخشی از حقوق بونوچی را برعهده بگیرد.

 توماس دلینی هافبک 31ساله و دانمارکی سویا با عقد قراردادی به اندرلخت بلژیک رفت.

 باشگاه قطری العربی در آستانه ارائه پیشنهادی رسمی برای جذب مارکو وراتی است. مذاکرات به‌زودی وارد مراحل پایانی خواهد شد! خود بازیکن در ‌ماه گذشته با الهلال به توافق رسیده بود اما هیچ توافقی بین الهلال و پاری‌سن‌ژرمن وجود نداشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید