• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200959
+
-

جهان مقاومت

تلویزیون رژیم صهیونیستی: گنبدآهنین از زدن یک پهپاد در غزه درماندتلویزیون رژیم موقت اسرائیل، گزارش کرد که سامانه پدافندی گنبدآهنین صبح دوشنبه در سرنگونی یک پهپاد فلسطین ناکام بوده است. تلویزیون کان گزارش کرده که ارتش رژیم صهیونیستی در حال تحقیق درباره علل شکست این سامانه در مقابله با پرواز پهپاد در آسمان نوار غزه است. ارتش صهیونیستی صبح دوشنبه اعلام کرده بود که 2موشک به‌سوی یک پرنده شلیک کرده است.

فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف قرار نگرفته است
منابع محلی بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان پایتخت سوریه و احتمال حمله رژیم صهیونیستی به دمشق خبر دادند. رسانه‌های عربی ازجمله الجزیره اما گزارش دادند که فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف حملات دشمن صهیونیستی قرار نگرفته و برخلاف آنچه رسانه‌های عبری تبلیغ می‌کنند، طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

تجمع شهروندان کره‌جنوبی علیه رزمایش مشترک با آمریکا
گروهی از فعالان صلح کره‌جنوبی در اعتراض به رزمایش مشترک این کشور با آمریکا که اوایل  دیروز آغاز شد، تجمع اعتراضی برپا کردند. به گزارش وبگاه شبکه خبری سی‌جی‌تی‌‌ان، معترضان شعارهای «رزمایش را متوقف کنید» سرمی‌دادند و پلاکاردهایی را که روی آن نوشته شده بود «رزمایش کره‌جنوبی و آمریکا را متوقف کنید» حمل می‌کردند.

نظارت فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق بر امنیت کربلا
سپهبد «قاسم محمد صالح» فرمانده نیروی زمینی ارتش عراق به‌منظور نظارت میدانی بر عملکرد نیروهای تحت امر خود برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی(ع) وارد شهر مقدس کربلا شد. به گزارش المیادین، همچنین فرماندهی نیروهای عملیاتی الحشدالشعبی در استان بصره نیز اعلام کرد که تلاش‌ها برای تامین امنیت ورود زائران اربعین حسینی(ع) که از ایران وارد خاک عراق می‌شوند، ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید