• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 1 شهریور 1402
کد مطلب : 200876
+
-

گواردیولا نقشه کشید

لیگ برتر فوتبال ایران از سینما جذاب‌تر است؛ هنوز شروع نشده، کلی سوژه خنده و گریه و وحشت داده دست مردم.
سکوهای ورزشگاه آزادی درست یک‌روز قبل از آغاز مسابقات شخم زده شد. هنوز مشخص نیست قرار است گندم بکارند روی سکوها یا خیار.
بیرانوند پس از انتقاد از آماده‌نبودن ورزشگاه آزادی به کمیته انضباطی احضار شد. ورزشگاه آزادی از دروازه‌بان پرسپولیس و تیم ملی شکایت کرده و گفته من خیلی هم آماده‌ام؛ اصلا خودت آماده نیستی؛ نزدیک بود گل هم بخوری.
چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم دست‌کمی از سکوهای ورزشگاه آزادی نداشت. به‌اصطلاح فوتبالیست‌ها، پای بز توی این زمین پیچ می‌خورد. در فصل چندماهه تعطیلی بین لیگ‌ها همه ورزشگاه‌ها در حال بخور و بخواب و استراحت بودند و لای درس و کتاب را باز نکرده بودند. تا لیگ شروع شد، آن‌ها بیدار شدند و گفتند «ای بابا! دوباره کی حال داره بره مدرسه؟»   گزارشگر بازی سپاهان- تراکتور بین دونیمه تعویض شد. تعویض این گزارشگر ربطی به مسائل فنی نداشت؛ فقط بدنش خالی کرده بود. چون تازه فصل بدنسازی تمام شده، این چیزها طبیعی است و پیش می‌آید.
استقلال بازیکنی عراقی خرید به نام منتظر محمد. حالا به این بازیکن گفته شده که به‌دلیل سقف پرداخت‌ها نمی‌توانند قراردادش را ثبت کنند. منتظر محمد فعلا منتظر نشسته تا یکی بیاید و کارش را درست کند.
تراکتور برای بازی با سپاهان دروازه‌بان ذخیره نداشت. صرفه‌جویی است دیگر. مگر چندبار در تاریخ فوتبال پیش آمده یک گلر در جریان بازی تعویض شود؟ اگر دروازه‌بان اصلی این تیم مصدوم یا اخراج می‌شد، باید گونی سیب‌زمینی یا کیف سامسونت می‌گذاشتند داخل دروازه.
استقلال چند بازیکنش را مازاد و قراردادشان را فسخ کرد. نکونام بعدا پشیمان شد و گفت این بازیکنان برگردند و قرارداد ببندند. عین این مادرها که یک وسیله اضافه را می‌گذارند سر کوچه؛ بعد از سه ثانیه پشیمان می‌شوند و آن را برمی‌گردانند می‌اندازند داخل انباری برای روز مبادا.
آرش رضاوند گفته برد سه بر صفر استقلال در بازی اول مرهون زحمات بدنساز اسپانیایی این تیم است. بدنساز اسپانیایی تنها 9روز قبل از این بازی با استقلال قرارداد بسته بود. تنها راهی که این برد می‌توانست مرهون زحمات بدنساز اسپانیایی باشد این بود که خودش هر سه گل استقلال را می‌زد.
تیتر زده «تارتار برای استقلال نقشه کشید». خبر را که باز می‌کنی می‌بینی نوشته تیم ملوان برای بازی با استقلال تمرین کردند و مهاجم این تیم هنوز مصدوم است و حالا باید دید تارتار از کدام بازیکن در ترکیب استفاده می‌کند. عکسی هم از تارتار در حال قدم‌زدن در تمرین منتشر شده. برادر من! کجای این ارزش خبری دارد؟ چرا بسته اینترنت ما را حرام می‌کنید؟
گواردیولا برای پرسپولیس نقشه کشید. برای عکس این تیتر نام گواردیولا را جست‌وجو کنید. اگر تصاویر سریال «پدر گواردیولا» را نداد، همان عکس خوراک این خبر است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید