• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 30 مرداد 1402
کد مطلب : 200721
+
-

گرینویچ

جنجال حیوان مرموز

ثبت تصویر یک حیوان مرموز توسط یک زن در آمریکا، معمایی سراسری  ایجاد کرده و مردم زیادی به گمانه‌زنی درباره این حیوان پرداخته‌اند. این خانم در منطقه‌ای در تگزاس، چشمش به این حیوان عجیب افتاده و خیلی سریع از آن فیلم گرفته و در شبکه‌های اجتماعی، از مردم پرسیده نظرشان درباره این حیوان عجیب چیست.
این تصویر‌دست به‌دست شده و حسابی مورد توجه قرار گرفته است. درحالی‌که برخی به افسانه‌های محلی درباره پرسه‌زدن یک شیر کوهی در منطقه اشاره کرده‌اند و دیگران از موجودات تخیلی صحبت کرده‌اند، مقامات از اظهارنظر رسمی خودداری کرده‌اند. یکی از مقامات باغ وحش سن‌آنتونیو این گمانه‌زنی‌ها را رد کرده و گفته احتمالا این حیوان، یک سگ یا یک کایوت است.

ماهی خراب‌کار

یک هفته بعد از قطع سراسری برق در منطقه سارویل در نیوجرسی، پلیس ‌‌ اتفاقات عجیب پشت پرده را آشکار کرده است؛ براساس اعلام پلیس، سقوط یک ماهی از آسمان به داخل تاسیسات انتقال برق باعث این قطعی برق بوده است. تکنیسین‌ها این ماهی را پیدا کرده و به پلیس درباره آن اطلاع داده‌اند. نکته عجیب ماجرا این است که اصلا چرا باید یک ماهی نسبتا بزرگ داخل تاسیسات انتقال برق وجود داشته باشد. پلیس گفته است که یک حدس این است که احتمالا این ماهی بخت‌برگشته، توسط یک پرنده بزرگ مثل عقاب صید شده باشد و از آن بالا، صاف داخل تاسیسات انتقال برق افتاده باشد. اداره برق ناحیه در بیانیه‌ای به طنز گفته است که عامل اصلی قطع برق، یعنی همان پرنده، همچنان متواری است.

فرار به یتیم‌خانه!

یک پسربچه در چین، ‌بعد از دعوای حسابی با مادرش در رابطه با ننوشتن مشق‌هایش، از خانه فرار کرده، ‌خودش را به ایستگاه پلیس رسانده و از آنها خواسته او را به یتیم‌خانه ببرند. به‌گفته رسانه‌های چینی، این پسر در منطقه چونک‌کینگ زندگی می‌کند و همیشه به‌خاطر ننوشتن مشق، با مادرش مشکل داشته است. در آن روز خاص، بعد از یک دعوای حسابی، این پسر به سیم آخر می‌زند و به ایستگاه پلیس می‌رود. افسران پلیس هم به والدین این بچه زنگ می‌زنند. مادر او گفته هرگز فکر نمی‌کرده این دعواها تا این حد روی پسرش تأثیر بگذارد. جالب این است که پسر نمی‌خواسته با مادرش به خانه برود و در نهایت با پادرمیانی افسران پلیس، همراه والدینش راهی خانه شده است.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید