• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 28 مرداد 1402
کد مطلب : 200371
+
-

دریچه/برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز


سی‌امین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز نسل نو، با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در استان زنجان برگزار می‌شود. حامد صالحی، مدیر روابط‌عمومی ستاد نماز دراین‌باره گفت: درخواست آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و محسن افشارچی، استاندار زنجان از حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور مبنی بر آمادگی برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز، در جلسه هیأت امنا مورد بررسی قرار گرفت.

 «میز داستان» در تلویزیون اینترنتی کتاب

میز داستان با موضوع‌های ادبی مختلف در روزهای چهارشنبه، ساعت۱۸ از تلویزیون اینترنتی کتاب پخش می‌شود. برنامه گفت‌وگومحور «میز داستان» به گفت‌وگو با اهالی کتاب و نشر در حوزه ادبیات داستانی پرداخته است که چالش‌ها، مسائل و محورهای این حوزه از ادبیات را مطرح می‌کند. برنامه‌ میز داستان، روزهای چهارشنبه، ساعت18 از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانیketab.tv پخش می‌شود. مخاطبان می‌توانند بازپخش آن را ساعت 10صبح روز بعد، تماشا کنند.

انتشار 3مجموعه جدید شعر تازه

3مجموعه شعر با عناوین «از کوه می‌پرسم» با شعرهایی از علی‌اصغر مقنی، «آن قدر تلخ که فراموش می‌کنی شکلات است» سروده فاطمه گیلانی و «پیراهن دنباله‌دار» سروده طیبه سلمانی‌نژاد مهرآبادی جدیدترین مجموعه شعرهای انتشارات سوره مهر است که به تازگی منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت

مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» تمدید شد و علاقه‌مندان تا ۷ مهر فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند. سومین کتاب دوره چهارم مسابقه «هشت بهشت» به کتاب «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» اختصاص دارد که خاطرات حسین فردوست است؛ شخصی که بیش از نیم قرن کنار شاه بود. علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید