• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 26 مرداد 1402
کد مطلب : 200193
+
-

ده بچه‌زنگی

داستان جنایی
ده بچه‌زنگی

ده بچه‌زنگی از پرفروش‌ترین رمان‌های «آگاتا کریستی» و محبوب‌ترین اثر این بانوی جنایی‌نویس محسوب می‌شود. تلفیق شعری که عنوان «ده بچه‌زنگی» از آن گرفته شده با جزیره‌ای متروک، چرخش‌های داستانی، شمارش معکوس و قصه‌ای سراسر تعلیق، یک اثر معمایی تمام و کمال را دراختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
در ابتدا 10نفر بودند که یک نامه  رازآلود را از فردی ناشناس دریافت کردند؛ مجموعه‌ای عجیب و غریب از افراد کنجکاو که برای یک مهمانی آخر هفته به یک جزیره خصوصی کوچک در ساحل دون احضار شدند.
هیچ‌یک از آنان میزبان را که یک میلیونر مرموز است نمی‌شناسند و او را هیچ‌جا پیدا نمی‌کنند. بعد از رسیدن به مقصد تلاش می‌کنند که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند اما تمام چیزی که این 10 مهمان در آن اشتراک دارند، یک گذشته پلید و تاریک است که تمایلی به آشکار شدنش ندارند و یک راز که مهری بر سرنوشتشان خواهد بود.
«آگاتا کریستی» در پایانی ماهرانه، ارتباط بین مهمانان را مشخص می‌کند و خواننده متوجه می‌شود که چرا قاتل این عده را برای کشتن انتخاب کرده است.انتشارات هرمس چاپ هفدهم این رمان 254صفحه‌ای را با ترجمه خسرو سمیعی به بهای 122هزار تومان منتشر کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید