• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 25 مرداد 1402
کد مطلب : 200100
+
-

امسال مدعی زیاد داریم

مهدی ترابی اعتقاد دارد پرسپولیس در این سال‌ها آبروی فوتبال ایران در آسیا بوده و امسال هم باید این اتفاق را تکرار کند

امسال مدعی زیاد داریم

همشهری آنلاین

مهدی ترابی فصل گذشته یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و در هفته‌های پایانی کمک زیادی به قهرمانی این تیم کرد. او امسال هم در جمع قرمزها مانده و انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به موفقیت‌های جدید دارد. ترابی در گفت‌و‌گو با همشهری آنلاین، ابراز امیدواری کرده تا پرسپولیس امسال هم بتواند در آسیا آبروداری کند.

   بازی اول
در هر تورنمنتی بازی اول همیشه مهم است. ما هم توانستیم قدم خوبی برداریم. البته نباید از حق بگذریم که بازی خیلی سختی بود. هواداران هم در ورزشگاه نبودند. شکی نیست اگر بودند، می‌توانستند خیلی به ما کمک کنند. امیدوارم که در بازی با ذوب‌آهن هوادارانمان را در ورزشگاه داشته باشیم.

   مدعیان قهرمانی
در لیگ ایران همیشه سپاهان مدعی بوده و امسال هم هست. گل‌گهر امسال تیم خوبی دارد. تراکتور هم تیم قابل احترامی است. خود ما و استقلال هم مدعی هستیم. قطعا امسال مدعی زیاد داریم. به‌نظرم نسبت به سال گذشته لیگ‌مان بهتر خواهد بود.

   لیگ قهرمانان آسیا
به هرحال ما پرسپولیس هستیم و امیدوارم بتوانیم در آسیا آبروداری کنیم و در قامت یک مدعی ظاهر شویم؛ چراکه در سال‌های گذشته ما آبروی ایران در آسیا بودیم. هیچ فرقی هم ندارد در آسیا با چه قرعه‌ای روبه‌رو شویم. هر قرعه‌ای که به ما بخورد، وظیفه‌مان این است که با تمام توان بازی کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. هیچ علاقه خاصی هم ندارم مقابل بازیکن خاصی بازی کنم، فقط عملکرد پرسپولیس باید خوب باشد و پرچم تیم بالا برود. امیدوارم که بتوانیم در آسیا هم با عملکردمان باعث افتخار کشورمان شویم.

   تیم ملی
رقابت‌های جام ملت‌ها را پیش رو داریم. امیدوارم که بتوانیم تا شروع این رقابت‌ها، بازی‌های دوستانه مناسبی انجام دهیم و با آمادگی بالایی پا به این مسابقات بگذاریم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید