• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 25 مرداد 1402
کد مطلب : 200098
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgJJ0
+
-

خب! این یعنی چه؟

برخی داستان‌های عجیب در تابستان گرم فوتبال ایران

خب! این یعنی چه؟

پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که وقوع برخی اتفاقات در فوتبال ایران، ناظران را متعجب کرد. ما یک‌بار دیگر به خوبی نشان دادیم توان حیرت‌‎آفرینی در هر موقعیتی را داریم و هیچ‌چیز برایمان معمولی نیست!

   داستان منتظر محمد
هافبک 22ساله عراقی که کمتر از 10روز پیش به استقلال پیوسته بود، از این باشگاه جدا شد و پیراهن مس رفسنجان را به تن کرد. از همان ابتدای حضور محمد در استقلال، حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این خرید به‌وجود آمد و خیلی‌ها گفتند او انتخاب علی خطیر بوده نه جواد نکونام. حالا هم انتقال قرضی این بازیکن به مس، شائبه مورد اشاره را تقویت کرده است. خب اگر می‌خواستید قرض بدهید، اصلا چرا او را خریدید؟

   سرگردانی علی شجاعی
دیگر بازیکنی که در پنجره نقل‌وانتقالاتی امسال دست به‌دست شد، علی شجاعی بود. مدافع- هافبک پیشین پرسپولیس و نساجی ابتدا به تراکتور پیوست اما در فاصله تنها چند روز از این تیم جدا شد و درنهایت به فولاد خوزستان رفت. گفته می‌شود پاکو خمز از میزان آمادگی شجاعی در اردوی ترکیه راضی نبوده اما شایعات جدی‌تری وجود دارد در مورد اینکه شجاعی اصلا با نظر او به تبریز نیامده بود. داستان در تراکتور می‌تواند حتی جدی‌تر هم باشد، چرا که خمز در پایان دیدار با سپاهان با صراحتی غیرمنتظره گفت تیم را خودش نبسته است!

   عیسی آل‌کثیر
مهاجم پیشین پرسپولیس که با سروصدای فراوان از این تیم جدا شد و به سپاهان پیوست، فعلا قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیست. در شرایطی که گفته می‌شود مشکل عیسی آل‌کثیر به عبور سپاهان از سقف بودجه مربوط می‌شد، خود باشگاه اصرار عجیبی دارد که فقط فرمت قرارداد عیسی باید تغییر کند. ما که نمی‌فهمیم این «فرمت» یعنی چه اما سپاهانی‌ها می‌گویند موضوع ربطی به کاهش قرارداد عیسی ندارد و فقط باید توافق دوباره‌ای با این بازیکن صورت بگیرد. خب بر سر چی؟ چرا؟ چطور؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید