• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 24 مرداد 1402
کد مطلب : 199955
+
-

سم کشنده‌ای به‌نام کیلیان

امباپه برای چندمین بار همه را بازی داد

سم کشنده‌ای به‌نام کیلیان

امباپه موفق شد همه دشمنانش را از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بیرون کند. ابتدا تابستان گذشته دی‌ماریا و پاردس از این تیم جدا شدند چون نوچه لیونل مسی بودند و سپس در این تابستان نوبت خود مسی رسید که به آمریکا برود. مهاجم فرانسوی که در رسانه‌ها وانمود کرده بود می‌خواهد سال آخر قراردادش را بماند و سپس رایگان به رئال‌مادرید برود، حالا در چرخشی ناگهانی به باشگاه اطلاع داده که تمدید می‌کند و کاری خواهد کرد تا رایگان جدا نشود. او و مادرش 2بار دیگر هم با رئال‌مادرید و پاریسی‌ها این بازی را راه انداخته بودند تا پول بیشتری از مالکان قطری پی‌اس‌جی بدوشند. این بار هم همه اخبار روزهای گذشته بازی آنها بود تا نیمار را هم به سمت درهای خروجی هدایت کنند.
گلوبو اسپرت گزارشی نوشته و ادعا کرده که امباپه هرگز قصد ترک پاری‌سن‌ژرمن را نداشته و هدف او این بوده که نیمار را از باشگاه خارج و دوستش دمبله را جایگزینش کند. امباپه افرادی را برای انتشار اخبار جدایی‌اش در رسانه‌های اجتماعی استخدام کرد تا وانمود کند در راه خروج از پاریس است. یکی از خبرنگاران استخدام‌شده توسط امباپه که پیش از این در جریان رسوایی بارتومئو هم نقش داشت، پس از پایان داستان جدایی این بازیکن، حساب کاربری خود در توییتر را بست.
آندرس اونروبیا خبرنگار آس هم گزارش داده است که سریال امباپه مثل همیشه با یک چرخش بزرگ 180درجه‌ای مواجه شد و این بازیکن پیش از بازی تیمش و لوریان با پی‌اس‌جی آشتی کرد. در حقیقت پیش از شروع بازی، جلسه‌ای به‌مدت بیش از 10دقیقه میان امباپه، الخلیفی، انریکه و دمبله برگزار شد که ایتان برادر امباپه نیز در این جلسه حضور داشت. در این جلسه قرار شد که قفل مذاکرات شکسته شود و باشگاه هم صبح یکشنبه اعلام کرد که امباپه از لیست مازادها خارج شده و به تمرینات برمی‌گردد.
ناصر الخلیفی که در تمرین پی‌اس‌جی حضور داشت، به بازیکنانش گفت که امباپه به باشگاه متعهد است. الخلیفی پس از مدت‌ها با خنده در تمرین حضور پیدا کرد و از اینکه موفق شده تا نظر کیلیان را تغییر بدهد، کاملا راضی بود. امباپه حالا درها را به روی تمدید باز کرده است و باشگاه نیز به این بازیکن اعلام کرده که حاضر است تابستان بعدی او را بفروشد. البته سازمان لیگ فرانسه بندهای آزادسازی در قرارداد بازیکنان را ممنوع می‌داند و اگر قرار باشد که امباپه و الخلیفی برای جدایی در تابستان بعدی به توافق برسند، باید به‌صورت شفاهی توافق کنند. به‌طور مثال سال گذشته سکو فوفانا با لانس تمدید کرد اما قول شفاهی گرفت تا این تابستان جدا شود. امباپه نیز به پاریسی‌ها قول داده که هرگز رایگان جدا نشود و به همین‌خاطر خبری از بند آزادسازی در قراردادش در تابستان بعدی نخواهد بود اما می‌تواند قول شفاهی بگیرد که تابستان بعدی از این تیم برود. امباپه در بازی شنبه میان پی‌اس‌جی و تولوز پس از مدت‌ها به ترکیب تیم پاریسی باز خواهد گشت تا در کنار گونسالو راموس و دمبله قرار بگیرد.
با اتفاقات روزهای اخیر، رئال‌مادرید کاملا از جذب این بازیکن ناامید و دلسرد شده است. خبرنگاران نزدیک به باشگاه اسپانیایی ادعا کرده‌اند که پرس هرگز برای بار چهارم سراغ جذب این بازیکن نخواهد رفت. برخی کارشناسان هم معتقدند که حضور او در رختکن رئال سم خواهد بود؛ بازیکنی که در پاریس قدرتی فراتر از رئیس دارد و درباره همه‌‌چیز نظر می‌دهد می‌تواند جو رختکن هر تیمی را به‌هم بریزد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید