• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198729
+
-

برادرکشی به خاطر ارثیه پدری

پسر جوان که به‌دلیل اختلاف بر سر ارثیه پدری، برادر کوچک‌ترش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود ساعتی پس از جنایت دستگیر شد.
به گزارش همشهری، روز شنبه صدای شلیک پیاپی گلوله از خانه‌ای در روستای دیندارلو شهرستان فسا، واقع در استان فارس از وقوع حادثه‌ای هولناک خبر می‌داد. لحظاتی پس از این تیراندازی بود که مرد جوانی از یکی از خانه‌ها بیرون آمد و با عجله از آنجا دور شد. وقتی چند نفر از روستاییان از سر کنجکاوی وارد خانه شدند با پیکر خونین پسر کوچک‌تر این خانواده روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود. با حضور مأموران پلیس مشخص شد که پسر کوچک‌تر خانواده که 26سال داشته، به‌دست برادر 28ساله‌اش  به قتل رسیده است. آنها از مدتی قبل و پس از فوت پدرشان با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و این اختلاف حالا به جنایت منجر شده بود.
در ادامه معلوم شد که  عامل جنایت سوار بر یک خودروی پراید به‌سوی شهرستان داراب گریخته که در بین راه از سوی پلیس دستگیر شد.  او در بازجویی‌ها گفت: بعد از فوت پدرم، من و برادرم بر سر تقسیم ارث و میراث با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم. چند مرتبه‌ای با یکدیگر درگیر شده بودیم و روز حادثه با اسلحه شکاری که داشتم سراغش رفتم. قصد من تهدید بود و فکر می‌کردم اگر او را بترسانم شاید مشکلات‌مان برطرف شود اما  درحالی‌که با یکدیگر بگومگو می‌کردیم کنترلم را از دست دادم و به‌سوی برادرم شلیک کردم. بعد هم  از ترسم فرار کردم. می‌خواستم خودم را از روستای‌مان به داراب برسانم و مدتی در آنجا مخفی شوم اما پیش از آنکه حتی پایم به این شهر برسد در راه دستگیر شدم.
سرهنگ محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا با اعلام جزئیات این حادثه گفت: به‌دنبال اعترافات متهم، او با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید