• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198726
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/P1WoA
+
-

مستأجر، خانه صاحبخانه را اجاره داد

مرد مستأجر برای به‌دست آوردن پول بیشتر، خودش را صاحبخانه جا زد و با جعل اسناد خانه را اجاره داد اما عدم‌توانایی در پرداخت کرایه، دستش را رو کرد.
به گزارش همشهری، چندی قبل مردی قدم در اداره پلیس گذاشت و گفت مستأجرش خانه وی را به فرد دیگری اجاره داده است. وی توضیح داد: مدتی قبل خانه‌ام را به فردی اجاره دادم که ماهانه ١٤میلیون تومان از وی اجاره می‌گرفتم. اما چند ماهی می‌شد که مستأجرم اجاره‌هایش را پرداخت نمی‌کرد. او حتی جواب تماس‌هایم را نمی‌داد که من به‌شدت نگران شدم و برای اینکه خبری از او بگیرم راهی خانه‌ام جایی که مستأجرم زندگی می‌کرد، شدم.
وی افزود: در اوج ناباوری متوجه شدم که فرد دیگری در خانه‌ام زندگی می‌کند و فرد دیگری را صاحبخانه‌اش می‌داند. او می‌گفت که خانه را چند‌ماه قبل از فردی اجاره کرده و هر‌ماه به او کرایه می‌پردازد. مشخصاتی که او از صاحبخانه‌اش می‌داد با مستأجرم مطابقت داشت. من از او شکایت دارم که خانه‌ام را به فرد دیگری اجاره داده است.
با این شکایت، مستأجر دستگیر شد و دربازجویی‌ها به جعل و اجاره خانه صاحبخانه‌اش اعتراف کرد. وی گفت: من برای به‌دست آوردن پول بیشتر این نقشه را کشیدم. ابتدا خانه را از صاحبخانه اجاره کردم و بعد به چند بنگاه سپردم که قصد اجاره دادن خانه‌ام را دارم. خودم را صاحب خانه جا زدم و با جعل سند خانه را اجاره دادم. به جای گرفتن پول پیش، تصمیم گرفتم اجاره بیشتری بگیرم. از سوی دیگر خودم خانه کوچک‌تر اجاره کردم تا پول بیشتری به‌دست آورم اما 2ماه آخر فراموش کردم که اجاره ماهانه را بپردازم و همین موجب شد دستم رو شود.
این متهم به دستور قاضی مصطفی تقی‌زاده، بازپرس دادسرای ویژه سرقت دستگیر شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید