• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 10 مرداد 1402
کد مطلب : 198723
+
-

انفجار گاز، قربانی گرفت

نشت و انفجار گاز موجب ویرانی خانه‌ای شد و جان یکی از ساکنان آنجا را گرفت.
به گزارش همشهری، روز دوشنبه به آتش‌نشانی فهرج واقع در استان کرمان خبر رسید که انفجار مهیبی در یک خانه اتفاق افتاده و آنجا دچار آتش‌سوزی شده است. چند دقیقه بیشتر از این حادثه نگذشته بود که آتش‌نشانان خود را به این خانه رساندند. شواهد اولیه نشان می‌داد که به‌دلیل نشت گاز انفجار رخ داده و شدت آن به حدی بود که بخشی از خانه ویران شده بود. زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند شعله‌های آتش از آنجا زبانه می‌کشید. آنها همزمان با مهار شعله‌های آتش تلاش کردند تا افراد گرفتار شده در آنجا را نجات دهند. طبق اطلاعات به‌دست آمده هنگام انفجار 2نفر در خانه حضور داشتند که هر دو دچار حادثه شده بودند.
آتش‌نشانان پس از مهار شعله‌های آتش توانستند وارد خانه شده و 2نفر را که هر دو به‌شدت دچار سوختگی شده بودند بیرون بکشند. آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مصدومان را به بیمارستان بم منتقل کردند. هرچند کادر پزشکی تلاش زیادی برای نجات آنها انجام دادند اما یکی از آنها بر اثر سوختگی شدید جانش را از دست داد و دومین نفر همچنان در بیمارستان بستری است و تلاش برای مداوایش ادامه دارد.
کریم مهدابی، رئیس آتش‌نشانی فهرج با اعلام جزئیات این حادثه گفت: در بررسی‌های انجام شده معلوم شد که نشت گاز و ایجاد جرقه باعث وقوع انفجار شده است؛ با وجود این بررسی‌های تخصصی در این‌باره ادامه دارد. او ادامه داد: در این حادثه به‌دلیل شدت انفجار بخشی از خانه تخریب شده و 2نفری که در آنجا حضور داشتند دچار مصدومیت و سوختگی شدیدی شده بودند که متأسفانه یکی از آنها جانش را از دست داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید