• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 8 مرداد 1402
کد مطلب : 198543
+
-

عدد خبر/97 درصد

عباس فتحعلی‌پور، مجری خط 6 مترو با بیان اینکه میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی 3ایستگاه قطعه شمالی خط6 از مرز 97درصد فراتر رفته است، گفت: «ایستگاه‌های آیت‌الله کاشانی، شهرزیبا، شهران، کوهسار و شهدای کن، 5ایستگاه باقیمانده از بخش شمالی خط 6هستند که ایستگاه‌های شهر زیبا، شهران و شهدای کن پیشرفت قابل‌توجهی دارند و در حال پیگیری تکمیل عملیات  هستیم تا به بهره‌برداری برسانیم.»

6 شب
تجمع بزرگ نوجوانان شهر تهران (نسل قاسم) از هفتم مردادماه به‌مدت 6شب از ساعت 20 تا 23 در مسجد کمیل بوستان رازی برگزار می‌شود. در این مراسم نوجوانان با اجرای نمایش و سرود به عزاداری برای سیدوسالار شهیدان می‌پــــــردازند. غـــــــرفه‌های فرهنگی و نمایشگاهی، موکــــب‌ها و ایستگاه‌های متعددی همچون ایستگاه چهارپایه‌خوانی، ایستگاه روضه‌خانگی و ایستگاه پذیرایی پیش‌بینی‌شده است.

۳۳۰۰ پلاک
مهدی بهرام‌پور، مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری شهرداری تهران از اصلاح ضوابط ساخت‌وساز در قطعات ریزدانه واقع در پهنه مختلط خبر داد و گفت: «با اقدامات صورت‌گرفته حدود 3300پلاک ریزدانه که عمدتا در مناطق جنوبی و کم‌برخوردار پایتخت قرار دارند از فریز خارج شده و امکان ساخت‌وساز متناسب با ظرفیت پهنه و با لحاظ نسبت ارتفاع ساختمان به عرض‌گذر را خواهند داشت.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید