• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 27 خرداد 1397
کد مطلب : 19847
+
-

ریزنویس

   فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به آغاز مطالعات میدانی و تطبیقی برای ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در سطح شهر تهران، گفت: دستیابی به شیوه‌های مناسب اجرایی و عملیاتی حل مشکل دستفروشان می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات فعلی احیای حیات شبانه پایتخت را فراهم کند.(همشهری)

   هدایت‌الله جمالی‌پور، فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر لزوم استقلال شهرستان ری گفت: قانون در این مورد تکلیف را مشخص کرده و زمان آن رسیده تا این شهرستان نمایندگان مجزا در مجلس شورای اسلامی و شهرداری مستقلی داشته باشد. (ایسنا)

  علی اعطا، رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران: به‌زودی فراخوان انتخاب مهندسان مشاور برای انجام مطالعات نحوه مرمت و احیای تئاتر نصر انجام می‌شود. در مطالعات باید در مورد کاربری این تئاتر تعیین تکلیف شود اما در بازیدی که اخیرا از این سالن تئاتر داشتم، تصورم این است که با توجه به ساختار فضایی آن، این مکان بهتر است همچنان محل اجرای تئاتر باشد و کاربری اصلی آن می‌تواند همان تئاتر بماند و به پاتوقی برای اهالی تئاتر بدل شود. (ایسنا)

   زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران: با سفارتخانه‌ها مشغول رایزنی هستیم تا بتوانیم در مسیر تکمیل اقدامات هشتگانه برای کنترل جمعیت سفید بالک‌ها، اجازه ورود به فضای سبز سفارتخانه‌ها را بگیریم تا این روند به‌صورت کامل به‌ویژه در محدوده مرکزی شهر اجرایی شود.(ایسنا)

   شیوه‌نامه واگذاری 5هزار خودرو به فرزندان ایثارگران تهیه و سهمیه‌ هر شهر تا سقف ۵۰۰۰ تاکسی در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده است. معرفی متقاضیان توسط بنیاد شهید طبق شرایط مشخص شده تا برای تأمین خودروهای آنها با اولویت اقدام شود.  (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :