• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 7 مرداد 1402
کد مطلب : 198415
+
-

ال‌کلاسیکو در شرایطی متفاوت

رئال و بارسا در آمریکا به مصاف هم می‌روند

ال‌کلاسیکو در شرایطی متفاوت

تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل را نیمه‌شب فردا برگزار می‌کنند. رئال با 2‌گل زیبای بلینگام و خوسلو، خریدهای جدیدش، توانست از سد منچستریونایتد بگذرد اما هنوز سیستم 2-4-4 آنچلوتی خیلی کار دارد. این تیم در غیاب کورتوا موقعیت‌های زیادی به حریف داد و لونین در روز خوبش توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. اگر امباپه بیاید سیستم به 3-3-4 تغییر خواهد کرد که برای بازیکنان و هواداران راحت‌تر است. برخی منابع خبری در اسپانیا و فرانسه ادعا کرده‌اند به‌زودی انتقال این بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن با 230‌میلیون یورو انجام خواهد شد. امباپه و مادرش قانع شده‌اند که این بازیکن به الهلال نرود. امباپه منتظر است تا اول برج میلادی آینده فرا برسد و پاداش 60‌میلیون یورویی وفاداری را از باشگاه فرانسوی بگیرد و سپس راهی برنابئو شود. فایزه لماری به‌دلیل رفتار آنها با پسرش از دست پاری‌سن‌ژرمن عصبانی است. او می‌خواهد ناصر الخلیفی با رئال‌مادرید تماس بگیرد، زیرا باشگاه اسپانیایی تنها باشگاهی است که پسرش می‌خواهد برای آن بازی کند. امباپه و مادرش نمی‌خواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند. اگر پاری‌سن‌ژرمن بخواهد خود را به‌عنوان قوی‌ترین طرف در مذاکرات نشان دهد، هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شود و نقش فایزه لماری در این میان این است که به الخلیفی اطمینان دهد که پسرش به قراردادش پایبند است و او این کار را انجام خواهد داد.
در هر صورت رئال موفق شده در 2بازی نخست تدارکاتی پیش‌فصل خود در آمریکا، تیم‌های میلان (3-2) و من‌یونایتد (2-0) را شکست دهد. بارسلونا وضعیتی متفاوت داشته است. ابتدا بازی این تیم با یوونتوس به‌دلیل ویروس معده برخی بازیکنان لغو شد و سپس آنها در بازی با آرسنال 5-3 بازنده شدند و چند گل ازجمله یک‌پنالتی (ساکا) را نخوردند. بارسا مقابل آرسنال به‌حدی بد بود که ژاوی گفت بعد از بازی به آرتتا گفته طوری بازی می‌کردید انگار بازی لیگ قهرمانان است.
رئالی‌ها فعلا سرخوش از درخشش بلینگام هستند و همگی معتقدند این بازیکن جوان انگلیسی بعد از مودریچ و کروس بهترین هافبکی است که در این سال‌ها به برنابئو آمده. درست است که رئال در خط حمله با رفتن بنزما و همچنین در خط دفاع مشکلاتی دارد، اما خط هافبک این تیم واقعا ترسناک است؛ مودریچ، کروس، بلینگام، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس و... هر کدام از این بازیکنان برای گرداندن یک تیم بزرگ کافی به‌نظر می‌رسند. اگر امباپه بیاید، رئال خیلی ترسناک می‌شود.
تیم‌ها تازه دوره بدنسازی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و بدن بازیکنان هنوز ول نکرده. برای همین انتقادات زیادی از برگزاری بازی‌های بزرگ در تور پیش‌فصل آمریکا صورت می‌گیرد. فرداشب باز هم ال‌کلاسیکو در پیش است. خودتان را برای تماشای آن که استثنائا در ساعت نسبتا مناسبی (30‌دقیقه بامداد) برگزار می‌شود، آماده کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید