• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 2 مرداد 1402
کد مطلب : 198086
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/98YGx
+
-

نقل قول

ارائه 681هزار
خدمت بهداشتی درمانی به حجاج

علی مرعشی| رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا روز ۳۱ تیرماه که عملیات پزشکی و درمانی هلال احمر در مکه به پایان رسید، ۶۸۱ هزار و ۱۱۱ خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال احمر ایران به حجاج ارائه شده است. در این مدت در مجموع، ۵۰۵ هزار و ۴۴ مورد ویزیت عمومی و تخصصی در مجموعه هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی، بیمارستان هلال‌احمر و بیمارستان‌های صحرایی هلال‌احمر در عرفات، منا و مشعر به حجاج ارائه شده است.

رکوردشکنی بنیاد 15خرداد در مدرسه‌سازی‌
یاسر اشراقی| مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد

در زمان سرپرستی مرحوم صانعی، رکورد مدرسه‌سازی‌ ‌ با ساخت ۲ هزار و ۲۸ مدرسه با مجموعه ۷ هزار و ۷۵۸ کلاس درس در ۴۰۹ نقطه از مناطق کم برخوردار کشور شکسته شد. این 2 هزار و ۲۸ مدرسه از صفر تا صد توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته شده است.
علاوه بر این بیش از ۱۰۰۰ خانه بهداشت در این مدت در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است.

مأموریت تأمین مسکن فرهنگیان
حمیدرضا نجف پورکردی| مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

مهم‌ترین مأموریت هلدینگ ساختمانی معلم ظرفیت‌سازی‌ استراتژیک برای تامین مسکن فرهنگیان است. جلسات گوناگونی با وزارت مسکن داشتیم و اکنون در حوزه عملیاتی و کار اجرایی باید وارد عمل شویم، درحوزه تعاملات راهبردی با آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها ‌ و از دارایی‌های بلااستفاده این وزارتخانه در ‌ خلق ارزش و بازطراحی کاربردی برای فرهنگیان بهره گیریم.

آغاز ثبت‌نام زائران اربعین
سیدعباس حسینی|  رئیس سازمان حج و زیارت

با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان، سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آماده شده است و از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه هفته جاری (۳ مرداد) در دسترس متقاضیان نام‌نویسی راهپیمایی اربعین قرار دارد.
متقاضیان عزیمت به راهپیمایی اربعین حسینی باید با مراجعه به سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :