• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 22 تیر 1402
کد مطلب : 197205
+
-

با مردم/مخابرات محل‌های تخریب‌شده خیابان باجک قم را ترمیم کند

چندی قبل پیاده‌رو‌ی خیابان باجک قم توسط یکی از اپراتور‌های اینترنت با هدف نصب کابل فیبر نوری کنده‌‌‌ شده‌ و مدتی بعد به حال خود رها شد. چندین بار به شهرداری اعلام و عنوان کرده‌اند به ما ارتباطی ندارد و خود اپراتورها باید آن را مرمت کنند. تقاضا می‌شود مسئولان مخابرات کانال فیبرنوری واقع در نبش کوچه 5خیابان باجک در 20متری حائری را ترمیم کنند.
هدایتی از قم

کولرهای خراب اتوبوس‌های بی‌آر تی تعمیر شوند
من هر روز مسیر خانه تا محل کار و بالعکس را با اتوبوس بی‌آر تی رفت‌وآمد می‌کنم. منزلم تقریبا پایین‌شهر و محل کارم شمال شهر است در نتیجه مدت زیادی را داخل اتوبوس می‌گذرانم که آن هم اغلب به‌علت نبود جا و صندلی خالی باید تمام طول مسیر را بایستم. با شروع فصل تابستان و گرم‌شدن هوا مشکل گرمای داخل بعضی از اتوبوس‌ها و نبود تهویه مناسب هم به این مشکلات اضافه شده چون کولرهای برخی اتوبوس‌ها از کار افتاده است.
سیامک از تهران

وحشت اهالی محله کوهسار شهران از جولان سگ‌های ولگرد
تردد سگ‌های ولگرد در محله کوهسار شهران خیلی زیاد است و این وضعیت برای اهالی مشکل‌ساز شده است به‌خصوص با شروع فصل گرما این حیوانات زیر‌سایه درخت‌ها می‌خوابند و در رفت و آمد بچه‌ها برای خانواده‌ها استرس ایجاد می‌کند.
سلمان‌زاده از تهران

پیامک
دریافت عوارض آزادراهی تهران- شمال مکانیزه باشد
در عوارض آزادراه تهران - شمال یک تابلو زده و نرخ عوارض انواع ماشین‌ها نوشته شده است. یک نرخ برای روز تعطیل و یک نرخ برای غیراز تعطیل. همین موضوع باعث ایجاد اختلاف در گیت عوارضی می‌شود درحالی‌که می‌شود مثل باقی بزرگراه‌ها دریافت عوارض کاملا مکانیزه شود تا سیستم به‌طور خودکار عوارض را ثبت کند و حاشیه‌ای ایجاد نشود. در ثانی یک نرخ میانگین درنظر بگیرند و همواره همان رقم کسر شود تا جلوی رفتارهای سلیقه‌ای هم گرفته شود. ما شنبه ساعت 7صبح از عوارضی خارج شدیم و‌۵۰۰۰۰ تومان عوارض پرداخت کردیم. متصدی گیت در ابتدا خواست فیش ندهد وقتی با اعتراض مواجه شد فیش را داد و گفت تا 8صبح این رقم را می‌گیریم. وزارت راه هم اعلام کرد مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال عوارض این بزرگراه آخر هفته از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ساعت ۸ صبح شنبه دریافت می‌شود و در بقیه روز‌ها مبلغ عوارضی ۳۸۰۰۰۰ ریال است. برای جلوگیری از این همه داستان دریافت عوارض را به‌صورت میانگین و نیز مکانیزه کنند.
تقویان از تهران

اعتبارات وام بنیاد مسکن افزایش یابد
ساکن شهر زیر 25هزار نفری تنگستان در بوشهر هستم. از بهار ۱۴۰۱ برای دریافت وام در بنیاد مسکن شهرستان تشکیل پرونده داده‌ایم، ولی هنوز هیچ خبری از وام نیست. مدام می‌گویند اعتبارات اینجا کم است. به امید گرفتن این وام شروع به کار کردیم و ساختمان را به نیمه‌راه رساندیم ولی الان به فکر فروش زمین و خانه نیمه‌کاره‌ای هستم که با هزار جور زحمت و دوندگی و دغدغه به این مرحله رسید. ولی حالا طلبکاران فشار می‌آورند و امیدی هم برای آمدن اعتبار و دریافت وام بنیاد مسکن ندارم. چرا به شهرستان‌ها اعتبارات بیشتری نمی‌دهند که اینقدر در صف نمانیم. چرا اعتبارات را قطره‌چکانی می‌فرستند؟!
ذهبی از تنگستان

پیام

مسکن مهر صدرا بعد از 15سال تحویل مالکان نشد
پروژه مسکن بناسازان رمضان معروف به مهر صدرا 15سال قبل شروع به ساخت شد و از آن زمان تاکنون مالکان چشم انتظار تحویل خانه‌هایشان هستند. شرکت عمران صدرا همیشه می‌گوید هفته دیگر بودجه می‌رسد و کار تمام است ولی پیمانکار می‌گوید هیچ پولی به ما تزریق نشده که کار را تمام کنیم و سال‌هاست این روال ادامه دارد.
فتحی از شیراز
 
پل عابر مکانیزه ایستگاه اتوبوس ولنجک تعمیر شود
از حدود 8‌ماه قبل پل مکانیزه ایستگاه بی‌آرتی ولنجک از مدار خارج شده و افراد یا مجبورند از عرض بزرگراه رد شوند که بسیار خطرساز است و یا مجبور به بالا رفتن از پله‌های فلزی و نوک تیز هستند. چندین بار هم به شهرداری و 137اعلام کرده‌ایم و پاسخ می‌دهند در دست اقدام است.
خادمی از تهران

آب شهرک احمدیه یک ماه بعد از سیل جاده چالوس قطع است
به‌دنبال سیلاب ۱۹ خرداد قسمتی از جاده چالوس تخریب و سبب گل‌آلودشدن آب رودخانه سد کرج شد که این اتفاق مشکل قطعی آب گسترده در برخی مناطق شهر تهران و کرج را در پی داشت. مسئولان در پیگیری‌های مردمی عنوان کردند که حداکثر بعد از گذشت یک هفته مشکل برطرف می‌شود ولی اکنون پس از گذشت یک‌ماه اهالی شهرک احمدیه واقع در کلارک همچنان با قطعی مکرر و طولانی مدت آب دست و پنجه نرم می‌کنند.
نظری از کرج


 

این خبر را به اشتراک بگذارید