• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 22 تیر 1402
کد مطلب : 197204
+
-

مرگ مرد خطرناک با گلوله پلیس

مردی که به‌دنبال درگیری خانوادگی، اقدام به آسیب‌رساندن به رهگذران کرده بود، در جریان درگیری با پلیس کشته شد. به گزارش همشهری، حدود ساعت 15:24بعدازظهر سه‌شنبه به مأموران پلیس شهرستان اراک خبر رسید که مردی در یکی از محله‌های شهرک امام‌علی اراک اقدام به عربده‌کشی و ایجاد وحشت ‌ بین مردم کرده است.
به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که مرد جوان که حالت عادی ندارد به‌دنبال درگیری با اعضای خانواده‌اش، اقدام به پرت کردن اشیاء مختلف و وسایل خطرناک از قبیل چاقو، سنگ و آجر به‌سوی رهگذران و اهالی کرده و با عربده‌کشی وحشت به جان مردم انداخته است. درست زمانی که مأموران پلیس به محل حادثه رسیدند، مرد خطرناک سنگی را به سمت دختربچه‌ای 10ساله که در حال عبور از آن نزدیکی بود، پرتاب کرد و برخورد سنگ با سر دختربچه باعث جراحت شدید او شد که با حضور اورژانس در محل، وی به بیمارستان منتقل شد.
ماموران که جان مردم و رهگذران را در خطر می‌دیدند به مرد جوان که در ادامه مشخص شد فردی سابقه‌دار بوده، اخطار دادند و از او خواستند تسلیم شود. اما وی دست‌بردار نبود و این بار به سمت پلیس حمله کرد و با آنها درگیر شد.
سرهنگ احسان آنقی، معاون اجتماعی پلیس استان مرکزی با بیان این خبر گفت: این فرد در جریان درگیری با پلیس به ضرب گلوله مجروح شد که به سرعت به بیمارستان انتقال یافت اما بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داد. به‌گفته وی، در بررسی‌ها مشخص شد که این فرد دارای 16فقره سوابق مختلف کیفری بوده و بارها از سوی پلیس دستگیر شده بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید