• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 22 تیر 1402
کد مطلب : 197202
+
-

غذای مسموم، زنی را تا یک قدمی مرگ برد

غذای مسموم، زنی را تا یک قدمی مرگ برد

با شکایت زن 60ساله که مدعی است نظافتچی خانه‌اش او را بیهوش و اموالش را سرقت کرده است، متهم دستگیر شد اما ادعا کرد که بی‌گناه است.
به گزارش همشهری، هفته گذشته با شکایت زنی 60ساله، پرونده‌ای در شعبه نهم دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد. شاکی مدعی بود که نظافتچی خانه‌اش او را بیهوش کرده و تا یک قدمی مرگ پیش برده است. وی توضیح داد: حدود یک‌ماه قبل تصمیم گرفتم فردی را استخدام کنم تا کارهای خانه‌ام را انجام بدهد. در آگهی‌های فضای مجازی زنی جوان به نام سمیرا را پیدا کردم. او استخدام شد و من تصور می‌کردم زن خوبی است، اما سارق از آب در آمد چرا که با نقشه قبلی مرا بیهوش کرده و طلاهایم را به سرقت برد.
وی ادامه داد: آخرین بار سمیرا غذایی پخت که پس از خوردن آن دچار سرگیجه و خواب‌آلودگی شدم و از حال رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم متوجه شدم 2 روز است که در بیمارستان هستم و به‌گفته پزشکان از مرگ نجات پیدا کرده‌ام. شاکی گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که سمیرا پس از آنکه من بیهوش شدم، ‌تمام طلا و جواهراتم را به ارزش 500میلیون تومان به سرقت برده و فرار کرده بود.
با این شکایت، دستور بازداشت سمیرا صادر شد و با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داده بود، وی دستگیر شد. او اما منکر سرقت و بیهوش کردن شاکی شد و گفت: من استخدام شدم تا کارهای خانه زن تنها را انجام بدهم، اما او بهانه گیر بود و به من شک داشت. هرجا می‌رفتم دنبال من می‌آمد و تصور می‌کرد قصد سرقت وسایلش را دارم. حتی یک روز که در حال تمیز کردن کمدش بودم ناگهان بالای سرم ظاهر شد و فکر کرد که من می‌خواهم طلاهایش را سرقت کنم. هرچه می‌گفتم قصد سرقت ندارم باورش نمی‌شد و اخراجم کرد. حالا هم شنیدم از من شکایت کرده که او را بیهوش کرده‌ام و طلاهایش را به سرقت برده‌ام. درصورتی که من بی‌گناهم و فکر می‌کنم او بعد از من شخص دیگری را استخدام کرده و یادش نمی‌آید. احتمالا فردی که بعد از من و جدیدا استخدام شده، وی را بیهوش کرده تا طلاهایش را به سرقت ببرد.
این زن اگرچه خودش را بی‌گناه دانست اما بازپرس پرونده دستور بازداشت او را صادر کرد. تحقیقات از او ادامه دارد تا اسرار این پرونده رازگشایی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید