• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 22 تیر 1402
کد مطلب : 197163
+
-

فصل اثبات

فصل اثبات 10بازیکن مهم نقل‌وانتقالات، برای درخشش در فصل آینده انگیزه‌های شخصی جدی دارند

بهروز رسایلی

بدیهی است که همه بازیکنان حاضر در نقل‌وانتقالات علاقه دارند در تیم جدیدشان بهترین عملکرد را داشته باشند و حسابی بدرخشند. با این حال، اما انگیزه مورد‌نظر در مورد برخی نفرات بیشتر و جدی‌تر است. این مطلب، فهرست بازیکنانی را مرور می‌کند که قصد دارند با هنرنمایی در فصل پیش‌رو، خیلی چیزها را به خیلی آدم‌ها ثابت کنند.

محمدرضا اخباری
دروازه‌بان پیشین تراکتور که حسابی هم بین هواداران این تیم محبوب شد، قربانی درخشش یک گلر جوان لقب گرفت. تراکتوری‌ها پا روی دل‌شان گذاشتند و حسین پورحمیدی را به تیم برگرداندند. اخباری هم با دلخوری جدا شد و به گل‌گهر رفت. او از بیشترین انگیزه برای درخشش در سیرجان برخوردار است؛ جایی که قصد دارد ثابت کند تراکتوری‌ها در موردش اشتباه کردند.

آرمین سهرابیان
برای دومین بار پیراهن استقلال را به تن کرد. مرتبه اول هرگز در قامت یک مدافع مطمئن ظاهر نشد، اما حامیانش عقیده دارند در این مدت باتجربه‌تر شده و حالا نسخه دیگری از او موجود است. سهرابیان که از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی هم به شمار می‌آید، باید ثابت کند لیاقت دعوت به تیم ملی را دارد.

مهرداد محمدی
موضوع ساده است؛ لیدر سابق پرسپولیس بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال شد و اگر حضورش در این تیم مؤثر نباشد، همه‌‌چیز را با هم از دست خواهد داد. مطمئن باشید اگر محمدی خوب نباشد، نخستین کسانی که او را زیر سؤال می‌برند، هواداران خود استقلال خواهند بود؛ چراکه این پیش‌فرض وجود دارد که قلب مهرداد متمایل به تیم رقیب است.

یاسین سلمانی
در زمان تنظیم این مطلب هنوز تیم بعدی او مشخص نشده، اما سلمانی در سپاهان ژوزه مورایس قدر ندید. بسیاری بر این باورند که او پتانسیل زیادی دارد و اگر در تیم جدیدش بستر مناسب برای این بازیکن فراهم شود، او خواهد درخشید. آیا این فقط یک سوءتفاهم است؟ یاسین فصل بعد به این سؤال جواب می‌دهد.

علی شجاعی
قرار بود در پرسپولیس پدیده شود، اما نشد. بعدتر انتقال به نساجی هم به او کمکی نکرد و در مقطعی به‌شدت تحت فشار انتقاد هواداران قرار گرفت. او با چنین رزومه‌ای به تیم بزرگ تراکتور پیوسته که کمی عجیب است. آیا شجاعی بالاخره نشان می‌دهد ارزش این همه توجه را دارد؟

کمال کامیابی‌نیا
روشن است در چه شرایطی از پرسپولیس جدا شد و در پیام خداحافظی‌اش هم نتوانست دلخوری ضمنی‌اش را پنهان کند. کم نیستند آن دسته از هواداران پرسپولیس که عقیده دارند ترجیح مسعود ریگی 32ساله به کمال 34ساله به بهانه جوانگرایی درست نبود. کامیابی‌نیا به عضویت ذوب‌آهن در آمده و آنجا باید نشان بدهد هنوز دورانش به پایان نرسیده است.

کاوه رضایی
حضور او در سپاهان با انتقادهای زیادی همراه شد که بخشی از آنها طبیعی هم هست. مهاجمی که در 2سال گذشته تنها 2گل زده و طی چند‌ماه اخیر اصلا فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده، کار سختی برای اثرگذاری در تیم جدیدش دارد. کاوه رضایی اما ناچار است در زمین نشان بدهد هنوز عصرش خاتمه نیافته است.

شهاب زاهدی
او هم دوره دوم حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند و این در حالی است که در دوره اول به اندازه کافی فرصت بازی پیدا نکرد. صادقانه‌اش این است که در زمان حمید درخشان هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد از شهاب زاهدی یک فوتبالیست مؤثر و مفید بیرون بیاید، اما او خارج از کشور نشان داد ارزش سرمایه‌گذاری را داشته است. کسی چه می‌داند؛ شاید شهاب آسمان پرسپولیس را روشن کند.

سیامک نعمتی
شرایطش عین کمال است و تازه انگیزه‌های بیشتری هم دارد؛ چرا‌که با نامهربانی مضاعف از سوی پرسپولیس کنار گذاشته شد. نعمتی به تراکتور پیوسته و آنجا فرصت دارد مهارتش را به رخ بکشد.

عیسی آل‌کثیر
رک و راستش این است که درخواست مالی زیادی از پرسپولیس داشت و سرخ‌ها تشخیص دادند در حد عددی که می‌خواهد، ارزندگی ندارد. بنابراین روشن است که در سپاهان باید بدرخشد تا مسئولان تیم سابقش را پشیمان کند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید