• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 21 تیر 1402
کد مطلب : 197066
+
-

با مردم/عدم‌تحویل آپارتمان‌های مسکن مهر گرمسار به بهانه شبکه فاضلاب

 حدود 4سال است که 400دستگاه آپارتمان 2طبقه که با طرح مسکن مهر و مسکن ملی احداث شده‌اند، تکمیل شده ولی هنوز در اختیار متقاضیان قرار نگرفته‌اند. علت آن را هم عدم‌اجرای شبکه فاضلاب(اگو) برای این منازل اعلام می‌کنند. بارها جهت رفع مشکل به مدیریت عمران شهری و مدیریت آبفای استان سمنان مراجعه کرده‌ایم که بی‌نتیجه بوده است. همه می‌دانند که متقاضیان این قبیل آپارتمان‌ها از قشر ضعیف و کم‌درآمد جامعه هستند که با هزار زحمت هزینه‌های ساخت این منازل را پرداخت کرده‌اند و توقع دارند تا هر چه زودتر از بلاتکلیفی و مستأجری خلاص شوند. مگر اجرای طرح فاضلاب چقدر زمانبر است و چرا مسئولان ذی‌ربط موانع اجرای آن را رفع نمی‌کنند؟
گلچه از گرمسار

به قطعی آب کارگاه‌های آزادگان غرب رسیدگی شود
خیابان عرفان یکم شرقی در خیابان عرفان واقع در تهران، بزرگراه آزادگان غرب به شرق، روبه‌روی یافت‌آباد، ۴ سال پیش لوله‌کشی و کنتور آب در محل نصب شد و آب هم به لوله‌ها آمد اما یکباره قطع شده است. پایین‌تر از ما، اهالی روستای قاسم‌آباد آب دارند و ساکنان این خیابان بدون آب مانده‌اند. تقاضا می‌شود این خیابان هم به آب شرب شهری وصل شود.
رشیدی از تهران

گرانفروشی نان لواش در قیروکارزین استان فارس
در شهرستان قیروکارزین در استان فارس قیمت هر قرص نان لواش ۶۵۰ تومان شده است درصورتی که اعلام کردند نان نباید گران شود و قیمت نان لواش در دیگر شهرها 500تومان است. با توجه به بضاعت مالی شهروندان تقاضا می‌شود بر این موضوع نظارت شود.
کشتکار از قیروکارزین

پیامک
شهروندانی که با آب جلوی در خانه‌شان را می‌شویند جریمه شوند

متأسفانه در این شرایط گرما و کم‌آبی بعضا دیده می‌شود یک شهروند بی‌مبالات با شیلنگ آب شهری مشغول شست‌وشوی در منزل است و از فشار آب به جای جارو استفاده می‌کند. ضمن اینکه شهروندان باید به‌طور جدی به این افراد تذکر دهند، تقاضا می‌شود آنها را شناسایی کرده و جریمه‌های سنگین برایشان لحاظ کنند. همچنین برخی اوقات دیده می‌شود با تانکر در حال شست‌وشوی خیابان‌ها و معابر هستند که این کار هم توجیه ندارد.
رضایی از تهران

شرکت خودروسازی سایپا بعد از تکمیل وجه، خلف‌وعده نکند
چند‌ماه است که تکمیل وجه کرده‌ایم و به‌رغم تماس‌های مکرر متأسفانه شرکت سایپا جواب درستی به سؤالات و درخواست‌های مشتریان نمی‌دهد و هر بارجهت تحویل خودروی شاهین تماس می‌گیریم با این جواب روبه‌رو می‌شویم که درصف انتظار تخصیص خودرو هستید اماخبری از تخصیص خودرو نیست. لطفا پیگیری کنید. سؤال این است که اگر خودرو نیست چرا ثبت‌نام کردید و در موعدمقرر پول آن‌را دریافت کرده‌اید؟ اگر خودرو آماده است چرا تحویل نمی‌دهید. بدتر از اینها اینکه سودمشارکت صفردرصد است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. به کجا شکایت بکنیم؟
خیام‌باشی از تهران

شهرک پیام کرج زیرساخت‌های سکونت ندارد
شهرک پیام کرج در نزدیکی فرودگاه پیام در مهرشهر کرج از بدیهی‌ترین زیرساخت‌های سکونت شهری محروم است. جدای قطعی آب و برق، نبود فضای سبز، بیمارستان، مرکز درمانی، مرکز تفریحی، مرکز خرید، بانک و ... اهالی شهرک پیام کرج از دیگر امکانات شهری مانند تاکسی و اتوبوس و ... محرومند و موش‌ها در شهرک جولان می‌دهند زیرا خدمات شهری در شهرک کافی نیست.
توکلی از کرج

پیام
چراغ‌های معابر و خیابان‌ها در طول روز خاموش شوند
چند سالی است که به واسطه کمبود انرژی و مصرف بی‌رویه آن شاهد قطعی برق خصوصا در فصل تابستان و گرما هستیم. متأسفانه بسیاری از معابر و خیابان‌ها در طول روز و روشنایی کافی، چراغ‌هایشان روشن است. حتی آن دسته از این چراغ‌ها که به سنسور نور مجهز هستند و با طلوع آفتاب به‌طور اتوماتیک خاموش می‌شوند به‌علت‌های مختلف مثل از کار‌افتادن سنسور و یا آلوده‌شدن درست عمل نمی‌کنند و چراغ‌ها کماکان روشن می‌مانند. از طرفی چون تعدادشان در سطح شهر و جاده‌ها زیاد است، حجم زیادی از مصرف برق را به‌خود اختصاص می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم مسئولان وزارت نیرو با اعزام گشت‌های مخصوص این چراغ‌ها را بررسی و نواقص آنها را رفع کنند یا شماره تلفنی اعلام کنند که مردم بتوانند روشن‌بودن چراغ‌ها را گزارش دهند. مطمئنا این اقدام، کمک بزرگی به صرفه‌جویی مصرف برق خواهد کرد.
داوود‌نژاد از تهران
 
بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان رشت دستگاه سی‌تی‌اسکن ندارد
بیش از 10سال است که بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان 17شهریور شهر رشت در انتظار یک دستگاه سی‌تی‌اسکن است. این موضوع بارها و بارها والدین کودکان بیمار را دچار مشکل کرده و حتی گاهی اوقات به‌خاطر نبود این دستگاه و تشخیص نادرست پزشک، سلامت و درمان کودکان به خطر افتاده و انجام نشده است. پس معنای بیمارستان فوق‌تخصصی چیست؟ مگر نه اینکه بیمارستانی در این سطح و با این عنوان باید دارای تجهیزات و امکانات کافی باشد؟ از مسئولان وزارت بهداشت درخواست داریم تا هر چه زودتر این مشکل را مرتفع کنند تا بیش از این سلامت کودکان به مخاطره نیفتد.
فرخی از رشت




 

این خبر را به اشتراک بگذارید