• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 20 تیر 1402
کد مطلب : 197037
+
-

«حوا» با ۳۰ فیلم به شیراز رفت

سینما فرهنگ شیراز از فردا به‌مدت 4روز میزبان جشنواره سینمایی «حوا» است که در قالب آن ۳۰ فیلم مستند، کوتاه داستانی و سینمایی اکران می‌شود. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این ارتباط به ایرنا گفت: در قالب این جشنواره 7فیلم سینمایی، ۱۵فیلم کوتاه و 8مستند اکران می‌شود.
سیدرسول موسوی‌نژادیان افزود: در قالب جشنواره سینمایی حوا روزانه 4سانس و در مجموع ۱۵نوبت فیلم اکران می‌شود و جمعه شب آیین اختتامیه برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: اسماء، پرتاب ناگهانی، یک حلقه معمولی، تی‌یره، ۳۲۳‌ماه و چند هفته و چند روز، اتاق عقد، باشه برای فردا، وضعیت اورژانسی، یک به توان بی‌نهایت، نشنیدن، لیلا، محافظ مادرم، مرگ پروانه و جان داد، فیلم‌های کوتاهی هستند که فردا و پس فردا در سالن سینما فرهنگ شیراز اکران می‌شوند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: هیچ‌کس منتظرت نیست، بانو، واهگ، دیوارهای نخی، چشمها دست‌ها، گالین، کل فاطمه و لوتوس 8مستندی است که در جشنواره حوا شیراز به نمایش درمی‌آید. موسوی‌نژادیان افزود: حوا، هوک، شهربانو، کاپیتان، سرهنگ ثریا، اخت‌الرضا و هفت بهار نارنج، فیلم‌های آماده اکران در جشنواره سینمایی حوا در شیراز هستند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید