• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 تیر 1402
کد مطلب : 197009
+
-

با مردم/منازل فرسوده خیابان شهید قربانی تعیین تکلیف شوند

از ساکنان محله اتابک خیابان شهید قربانی هستم.15سال پیش همزمان با احداث و بهره‌برداری از اتوبان امام علی(ع) این منازل مشمول طرح نوسازی شدند و در طرح تعریض خیابان قرار گرفتند. از آن تاریخ تاکنون هیچ اقدامی جهت بازسازی و ساخت‌وساز انجام نگرفته است. خانه‌ها هم به‌شدت فرسوده و حتی برخی از آنها عملا غیرقابل سکونت شده‌اند. طبیعی است که با این وضعیت خریداری هم ندارند.
گیاه چایی از تهران

در منطقه شهید‌آباد شیراز درمانگاه احداث شود
منطقه شهیدآباد که در نزدیکی شهر خرامه و در 70کیلومتری شهر شیراز واقع شده و 3500نفر جمعیت دارد از کمترین امکانات درمانی محروم است. متأسفانه اینجا نه از پزشک خبری هست و نه حتی از یک نیروی کادر درمانی که تزریقات بداند. ساکنان مجبورند برای یک تزریق و یا یک بیماری ساده مثل سرماخوردگی به شهرهای مجاور بروند درحالی‌که اکثر اهالی جزو قشر ضعیف و محرومند و تقریبا 90درصدشان خودروی شخصی ندارند. این وضعیت برای خانواده‌هایی که سالمند یا کودک خردسال دارند باعث نگرانی و گرفتاری شده. از مسئولان درخواست داریم تا با ایجاد یک درمانگاه و اعزام پزشک به این منطقه این مشکل را رفع کنند.
منصوری از شهیدآباد شیراز

پیامک
جوی‌های میدان آزادی سنندج نظافت شوند

جوی‌های آب میدان آزادی شهر سنندج مدت‌هاست که به حال خود رها شده و نظافت و لایروبی نشده‌اند. همین موضوع باعث شده که بوی بسیار بد و مشمئز‌کننده‌ای خصوصا در روزهای گرم و هنگام ظهر از آنها به مشام برسد. غیر از این، محل تجمع حیوانات موذی و پشه‌ها هم شده است. از شهرداری شهر سنندج درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به نظافت اصولی این جوی‌ها اقدام کنند.
خامسی از سنندج

روزنامه همشهری روزهای جمعه در شهر رویان پخش شود
از خوانندگان قدیمی روزنامه همشهری هستم. باخبر شدم که اخیرا این مؤسسه ویژه‌نامه‌ای مختص روزهای جمعه تولید و منتشر می‌کند که متأسفانه در شهر ما رویان توزیع نمی‌شود. ازدست اندرکاران توزیع این روزنامه درخواست داریم این مشکل را برطرف کنند تا ما هم امکان تهیه این ویژه‌نامه را داشته باشیم.
مالک از رویان مازندران

بانک‌ها زیر بار امهال وام‌های کشاورزان نمی‌روند
اول سال‌جاری، بانک مرکزی اعلام کرد وام‌های کشاورزی امهال می‌شوند، ولی بانک‌ها زیر بار این ابلاغیه نمی‌روند. به‌عنوان یک کشاورز چک‌های ضامنم از سوی بانک برگشت خورده و حتی یک‌ماه هم مهلت نمی‌دهند که گندم‌ها را درو کنیم و بعد قسط وام‌ها را بپردازیم. یک مسئول به داد کشاورزان برسد.
کشاورزم از ساری

پیام
نگرانی از فرونشست  ساختمان پزشکی‌قانونی لاهیجان

فرونشست زمین در خیابان سردار جنگل لاهیجان برای اهالی نگران‌کننده است. چندی پیش هم شاهد فرونشست زمین و تخریب ساختمان‌های مسکونی بودیم که به ساکنان آسیب وارد کرد. در اطراف همان ساختمان‌های تخریب‌شده و زمینی که سابقه فرونشست دارد، ساختمان پزشکی‌قانونی لاهیجان قرار گرفته که روزانه بیش از ده‌ها مراجعه‌کننده دارد. درخواست شهروندان لاهیجان این است که این ساختمان پرمراجعه را به محل دیگری منتقل کنند زیرا که حادثه فرونشست خبر نمی‌کند و باید به فکر جان شهروندان باشیم.
فرهی از لاهیجان

رقمی که بانک‌ها برای ارسال پیامک گردش حساب بانکی کسر می‌کنند یکسان شود
اغلب بانک‌ها برای ارسال پیامک‌های گردش حساب برای مدت 6‌ماه مبلغ یکصد هزار ریال، (معادل 10هزار تومان) با اطلاع‌رسانی قبلی از حساب مشتریان خود کسر می‌کنند، ولی برخی بانک‌ها که بنیانگذار اولیه این روش بودند، برای ارسال 6‌ماه پیامک تراکنش‌ها، مبلغ 15هزار تومان کسر می‌کنند. اولا که تحمیل این رقم به مشتریان بانکی کار درستی نبوده و نیست ولی اکنون که این کار روال شده مگر پیامک بانک‌ها چه فرقی دارند که قیمت هایشان متفاوت باشد؟
محمود بلیغیان از اصفهان





 

این خبر را به اشتراک بگذارید