• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 19 تیر 1402
کد مطلب : 196918
+
-

رامین راستاد و مهدی سلوکی به سریال ده‌نمکی پیوستند

تلویزیون
رامین راستاد و مهدی سلوکی به سریال ده‌نمکی پیوستند

رامین راستاد و مهدی سلوکی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی ویژه ایام‌ماه مبارک رمضان اضافه شدند.
به گزارش تسنیم، در این سریال بیش از 20بازیگر ایفای نقش می‌کنند. پیش‌تر محمود پاک‌نیت، علیرضا استادی و حمیدرضا هدایتی نیز به جمع بازیگران این سریال پیوسته بودند.مجموعه تلویزیونی «رستگاری» در مرکز سیمافیلم و در 30قسمت تهیه و در ایام‌ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.چندی پیش مهدی نقویان، رئیس مرکز سیمافیلم نامِ سریال‌های در حال ساخت و پیش‌تولید و آماده پخش را اعلام کرد. نام «رستگاری» مسعود ده‌نمکی هم آمد.
مختار سائقی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز پیش از این گفته بود: قرار است در این سریال نقش منفی هم داشته باشد. این سریال از ابتدای تیرماه کار تولید خود را آغاز می‌کند.
فیلمنامه این سریال را حسن وارسته به نگارش درآورده است که در قالب 30قسمت، سال گذشته تحویل تیم تولید شده است. نام وارسته در نگارش سریال‌هایی چون «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» به چشم می‌خورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را عهده‌دار شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید