• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 15 تیر 1402
کد مطلب : 196559
+
-

کارگردان «باربی» «سرگذشت نارنیا» را می‌سازد

درحالی‌که نتفلیکس سال۲۰۱۸ حقوق سینمایی و تلویزیونی مجموعه کتاب‌های سی‌اس‌لوئیس را به‌دست آورده، گرتا گرویک ۲فیلم از این مجموعه را کارگردانی می‌کند. به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، گرتا گرویگ که به‌زودی با فیلم «باربی» برادران وارنر در سینماها حضور خواهد داشت، کارگردانی فیلم داستانی «سرگذشت نارنیا» را برای نتفلیکس پذیرفت. درحالی‌که هنوز هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نشده، این شایعه مدت‌ها پیش مطرح شده بود که گرویگ که در فیلم «برفک سفید» نتفلیکس به کارگردانی نوا باومباخ به‌عنوان بازیگر حضور داشت، بازیگر فیلم «سرگذشت نارنیا» خواهد بود. حالا گزارش شده که گرویگ برای کارگردانی ۲فیلم از فرانچایز «نارنیا» از داستان‌های سی.اس.لوئیس قرارداد بسته است.
 سال۲۰۱۸ نتفلیکس اعلام کرد حقوق سینمایی و تلویزیونی مجموعه کتاب‌های «سرگذشت نارنیا» را به‌دست آورده است. در آن زمان تد سارانوس گفت: خانواده‌ها عاشق شخصیت‌هایی مانند اصلان و کل دنیای نارنیا هستند و ما از اینکه سال‌های آینده در خانه آنها باشیم، هیجان‌زده هستیم.
با این حال از زمان خرید حقوق این مجموعه در سال۲۰۱۸ تاکنون، این کمپانی استریمر هنوز ساخت هیچ پروژه‌ای را براساس آنها اعلام نکرده است. نتفلیکس چندی پیش حقوق ساخت آثار رولددال را هم به دست آورد و از آن زمان یک فیلم اقتباسی موزیکال از «ماتیلدا»ی دال را منتشر کرده و وس‌اندرسون هم به‌تازگی اقتباسی از «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» این نویسنده را برای نتفلیکس انجام داده است. به‌نظر می‌رسد «نارنیا» فیلمی با بودجه بالا باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید